Navnetråd

Hehe, her har jeg mange jentenavn som alltid, men sliter med guttenavn. Har 2 gutter fra før. ;)

Liker korte, enkle navn som Anna, Maria, Solveig, Louise, Hanna,...

Guttene mine heter Torjus og Gabriel.

Har to jenter fra før så håpe på gutt denne gangen. Har veldig lite navn på lista, håpe det komme etterhvert når eg e øve den magiske 12 ukers grensa og oul.
Jentene heter Celine og Aurora

Navn jeg/vi likte, men som ikke ble brukt med nr 1:

Oline, Nora, Lovise, Live, Saga, Tiril.

Henrik, Magnus, Alfred.

Lista for jentenavn er litt lengre da vi ventet en jente.

Har ei jente som heter Selma fra før. Blir det jente denne gangen blir det Sofie (gammelt familienavn på min side).

Guttenavn synes jeg er sinnsykt vanskelig. Vært litt innom Sebastian og Daniel.. Men jeg vet ikke helt.

Har ei jente som heter Selma fra før. Blir det jente denne gangen blir det Sofie (gammelt familienavn på min side).

Guttenavn synes jeg er sinnsykt vanskelig. Vært litt innom Sebastian og Daniel.. Men jeg vet ikke helt.
Åå, det heter jenta mi ❤️ Familienavn her også :)

Sofie har vært skikkelig populært nå :Heartred Ikke så rart, det navnet er NYDELIG :love7
Vi var ikke klar over at det var så populært, men vi var så glad i navnet at vi bryr oss ikke om det. Elsker navnet i seg selv, og syns såklart det er ekstra fint når datteren vår heter det ❤️

Jeg liker veldig godt Esther. Klara liker jeg også, men det liker ikke gubben.
Gutt er jeg mer usikker på.. Peder kanskje..

Her heter minstemann (som forhåpentligvis ikke forblir minstemann) også Selma :love2 Og vi har også hatt Sofie på navnelisten når vi fikk førstemann. Nå er det brukt opp av en annen i familien - men syntes Selma og Sofie høres fint ut sammen. Guttenavn er så mye vanskeligere enn jentenavn :wacky:

Back
Topp