Navnetråd

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Med fare for at det allerede finnes, kan vi ikke liste opp alle de fine navnene vi vet i en tråd , da har vi plutselig masse inspirasjon :)

Mie
Marie

Oliver

Her er det sør-ameikansk etternavn så vi vil ha et navn som fungerer på spansk/portugisisk og på norsk. Kan nok bli en utfordring.. Jeg har selv 4 navn, 2 fornavn og 2 etternavn, derfor får min lille et fornavn og et etternavn, kort, font og enkelt :)

Mie
Marie

Oliver

Her er det sør-ameikansk etternavn så vi vil ha et navn som fungerer på spansk/portugisisk og på norsk. Kan nok bli en utfordring.. Jeg har selv 4 navn, 2 fornavn og 2 etternavn, derfor får min lille et fornavn og et etternavn, kort, font og enkelt :)

Mie er så fint da :)

Mie er så fint da :)

Det er sååå fint, holder på å smøre mannen litt :) Han liker Oliver veldig godt til gutt som eneste, men har ingen jentenavn enda. Han mener vi får gutt først og en lillesøster neste gang, slik at storebror kan passe på.. Blir spennende å se :)

Det er sååå fint, holder på å smøre mannen litt :) Han liker Oliver veldig godt til gutt som eneste, men har ingen jentenavn enda. Han mener vi får gutt først og en lillesøster neste gang, slik at storebror kan passe på.. Blir spennende å se :)

Jeg jobber også med Mie her i huset ;) er ikke helt i mål. Han vil helst ha veldig vanlige navn, kanskje er det litt slik med gutter, men nå synes jeg ikke Mie er altfor sært heller . Han liker Linnea og Leah best av de jeg har på listen.

Jeg jobber også med Mie her i huset ;) er ikke helt i mål. Han vil helst ha veldig vanlige navn, kanskje er det litt slik med gutter, men nå synes jeg ikke Mie er altfor sært heller . Han liker Linnea og Leah best av de jeg har på listen.

Kjempesøte navn det og :) For meg er det viktig at ikke alle andre heter det samme og at det ikke ligger på topplisten, skal prøve å unngå det så langt det går tenkte jeg

Liker veldig godt Emma :-) Det ligger vel på topp, men gjør det egentlig noe?

Theo, Even, Mathias, og guttene mine sine, men røper ikke de enda :)

Jeg liker også veldig godt Emma❤️

Emma er kjempefint :) Nei det er jo opp til deg personlig det om du vil det eller ikke, vi har vel alle våre meninger om det. Jeg personlig ønsker ikke et topplistenavn og vil ikke at min unge skal være èn av mange med samme navn i klassen på skolen om noen år. Dette er jo individuelt hva man ønsker :) Tror uansett ikke vi vet helt hva nurket skal hete før vi får se han/henne

Sofie
Thomas
Sunniva
Tobias
Emma
Lucas
Alexsandra
Leo

Har landet på

Mille eller Eira

Lias (også må vi finne ett til å velge mellom:))

Hadde Silas, Levi, Angel, Malte og
Mathea, Ea, Sølva og Erle:) De ble ledd av å kastet:P Dumme menn

Jeg liker Mathilde, Olivia og Nora
Står helt stille på guttenavn:p

Jeg skal IKKE ha et av navnene på topp 10 listen i hvertfall. Var frustrerende da jeg var ung og alle het Katrine, Kristine, Kristin, bare forskjellige skrivmåter :p Var liksom 2-5 stk i hver klasse.

Frida
Vilde
Sunniva

Maria/Marie
Lisa

Henrik
Thomas
Erik
Andreas

Denne gangen lander vi nok på ett av dem jeg har markert.

Vi har falt veldig for Emilie. Jeg har en sånn merkelig overbevisning om at det er jente.
Hvis jeg får viljen min blir det Mali Emilie. Men det syntes samboern at var harry, så det spørs :p

Back
Topp