Navnetråd

*Lollo*

Glad i forumet
Gjerne bittelitt tidlig ennå, men, er det noen som har begynt å tenke på navn til babyen ?
Vi har jentenavnet klart men er litt usikre på guttenavnet, så hadde jo vært kjekt med litt inspirasjon :)

har tenkt litt, men er langtfra ferdige eller enige :) Blir det jente liker jeg Sophia og Alva, av guttenavn liker jeg Oscar, William. Hmmm kommer ikke på flere i farten... :)

Vi fikk gutt først, og gav han det fineste guttenavnet vi kunne tenke oss... så har ingen ideer til guttenavn selv :o 

Hvis det blir jente tenker jeg på Francoise, eller Elyon, eller oppkalle etter mormor og kalle henne Anastasia. 

Guttenavn som aldri har vært på en topp ti liste mottas med takk :D

Vi liker Lotte vist det er jente og vist gutt Ludvik ;) :D

Vi kommer ikke til å bestemme noe før h*n er født, men jeg kan jo skrive noen av de vi liker da:)

Jente:
- Serine
- Celine
- Isabell
- Nathalie
- Cornelia

Gutt:
- Felix
- Dennis
- Odin

Har mange flere, men kommer ikke på i farta :)

Noen av de jentenavnene som jeg syns er fine: Naomi, Nadine, Natalia, Danijela, Antoinette.  
Naomi er favoritten. Så blir det jente, så tror jeg nok att det blir Naomi og ett fornavn til.:) 

Guttenavn: Aner ikke....

Glemte jo å skrive hvilke navn jeg liker selv
Viss det blir jente så er vi 99,9 % sikre på at det blir Martine.
Om det blir gutt så har vi snakket litt om Sebastian, Johannes, Aleksander ( blir nok mest sannsynligvis ikke dette, da søskenbarnet mitt har en sønn som heter det ) 
Synes det er mye vanskeligere med guttenavn

Jente er bestemt, så da blir det Isabella :)
Litt usikker på gutt, men lurer på Elias :)
har  Lucas fra før :))

På forrige forum, følte jeg litt at navnet vi bestemte oss for ble stjålet av et par andre. Dermed kommer nok jeg til å holde navnene vi tenker på hemlig en god god stundemoticon

liseann skrev:
På forrige forum, følte jeg litt at navnet vi bestemte oss for ble stjålet av et par andre. Dermed kommer nok jeg til å holde navnene vi tenker på hemlig en god god stundemoticon

Gjør det noe om andre på et forum heter det samme da? Hadde bare syntes det var hyggelig jeg :)

Forrige gang var navnefighten raskt igang, men nå kjenner jeg meg helt avslappa... tror igrunnen ikke jeg helt forstår at jeg er gravid.
Har heller ikke lyst til å utbasunere navn, for det er så kjedelig når andre blir inspirert og tar det. Da vi venta gutten vår var ikke hans navn på topp 10, nå er det det.
Selvfølgelig ikke fordi vi sa navnet hans før han ble født da, men denne gang vil vi vente med å offentliggjøre navnet og det blir ikke et trendy navn (håper vi).

Hvis alt er bra på ul til tirsdag kan det hende vi så smått begynner å diskutere navn..

Navn har definitivt vært et tema hos oss. Har en liste med navn vi begge synes er aktuelle, og den blir nok tatt frem igjen når vi får vite om det blir gutt eller jente (hvis vi er så heldige å få vite kjønnet) :)

Her har vi egentlig ikke tenkt noe på det enda..føles så usikkert og langt fram i tid enda. Men, man tenker vel alltids bittelitt i sitt stille sinn..uten at det har ført fram til noe:) så har ingen peiling hverken på gutte- eller jentenavn foreløpig!

skilpadda* skrev:

Her har vi egentlig ikke tenkt noe på det enda..føles så usikkert og langt fram i tid enda. Men, man tenker vel alltids bittelitt i sitt stille sinn..uten at det har ført fram til noe:) så har ingen peiling hverken på gutte- eller jentenavn foreløpig!

Fint sagt og akkurat slik jeg føler det også:-)

Jeg og forloveden min ble fort enige om to par dobbeltnavn til jente, men vi sliiiiter med navn til gutt. Han liker Kasper, og jeg Kaspian. Helt umulig å ombestemme oss at søstera hans foreslo oss å droppe begge og finne på et nytt navn hver. Ååå... Jeg holder på å bli sprø selv om vi har et navn som vi liker godt, men det skal brukes til neste el. siste barn siden navnet begynner på L :)

liseann skrev:

Er det så farlig da? :P Du kjenner jo ikke personene i virkeligheten uansett, så det påvirker deg jo egentlig ikke ;)

Vi ,, dvs jeg, har så vidt begynt å tenke på navn: liker Hugo og Hulda, navn på H.....tydelivis;). Vi får se da det egentlig er mannen sin tur å velge navn;)

Back
Topp