Navnetoppen 2013

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Ikke noe topp 10 navn her i gården nei. Verken på hun første eller nå på nestemann.

Vi gjør visst det. Vesla i magen skal hete Thea ♥️

mellomnavnet er vist på topp 10 lista

Vi skal ha dobbeltnavn, og halvparten er på topp ti :) Toåringen har også et topp ti navn. Så lenge vi begge liker det, og det funker på begge språk så bryr jeg meg ikke om hvor poppis det er altså ;)

Blir ikke det her heller. Vårt er et stykke ned på topp 40, og det er helt greit:)

Nr to her heter William, det er oppkalling etter mannens morfar. Synes det et litt kjedelig at navnet bare blir mer og mer populært, vil helst ikke ha poppisnavn. Men men, vi hadde ikke noe bedre alternativ, guttenavn er vanskelig! :P

Nr to her heter William, det er oppkalling etter mannens morfar. Synes det et litt kjedelig at navnet bare blir mer og mer populært, vil helst ikke ha poppisnavn. Men men, vi hadde ikke noe bedre alternativ, guttenavn er vanskelig! :P
William er så fint, det er et navn jeg gjerne ville brukt! Men det tviler jeg at sambo ville gått med på.
Nå skal vi ha en jente da, så det er ikke akkurat et problem; )

Lille frøkna skal hete Anna Christine, synes det er dumt at Anna er nr 18 på lista. Men nå har vi bestemt oss, så da blir det det. Anna er min oldemor (mammas mormor) og Christine var tanta mi.

Skulle gjerne kalt henne Inga etter pappas mormor, men det navnet liker hvertfall ikke samboeren!
Liker at det ikke er så mye brukt og at det er ganske internasjonalt.

Hvis neste blir en gutt blir det Johannes etter kjærestens oldefar. Det var også på topp 40 guttenavn, synd så mange liker det samme som meg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fader, var så fornøyd at Anna ikke er på topp 10, men det ligger på andreplass i fylket mitt!
Det var strek i regninga. Men nå har jeg bestemt meg, så bytter ikke navn nå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

ikke noe topp 10 navn på noen av dem. Men størstegutten sitt navn er stigende...

Ingen topp 10 navn på snuppa, men blir antageligvis innen topp 20. :)

Her blir det ikke noe topp 10 navn. Navnet som er valgt her er det bare 5-10 mennesker som har i Norge vist, ifølge statistikken xD

Vi blir ikke enige vi, så vi får bare se om vi kommer til enighet når vi har barnet i armene :-)

Jeg endrer mening to ganger i uka, så nå er jeg i tenkeboksen igjen! :b Jeg gir snart opp.. Kanskje vi bare må vente å se når ho kommer!

Back
Topp