Navnetiketter. Hva skriver dere?

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Sikkert blitt spurt om "ørten" ganger før, men.
Hva skriver dere på navnelappene? Tenker på slike som dere merker klær osv med til barnehagen. Holder det med navn? Navn + tlf. Navn + tlf + adresse`?

Har barnets navn og kun telefonnummer. Adresse er jo ikke nødvendig slik jeg ser det. Neste gang jeg skal bestille blir det kun etternavn + telefonnummer i tilfelle det en gang i tiden skulle komme flere små. :-D

skriver navnet på ungene, de deler lapp;)

navn 1& navn 2
tlf: 00000000

Labambie skrev:
Har barnets navn og kun telefonnummer. Adresse er jo ikke nødvendig slik jeg ser det. Neste gang jeg skal bestille blir det kun etternavn + telefonnummer i tilfelle det en gang i tiden skulle komme flere små. :-D

Samme her. 

På de fleste plaggene har jeg kun etternavn, men har noen lapper med fornavn også. + tlf nr Lillebror arver det meste av klærna så dette er mest praktisk, men truser har jeg hele navnet + klær de har like. Ihverfall noe av det.

Mulig jeg går over på å skrive bare etternavnet etterhvert... men helt frem til snuppa har brukt opp sine etiketter, så lager jeg egne til lillebror også. Men først må han bli født og få et navn.....

Våre har bilde av en liten bamse, fornavn, etternavn og telefonnummer. Tror jeg skal gjøre som Labambie og bruke kun etternavn neste gang jeg bestiller, for med tre barn blir det litt arving etterhvert. 

ok, virker som adresse er unødvendig, så da ble det fullt navn og tlf(samt en liten sommerfugl) . Håper de kommer raskt slik at jeg kan få startet merkingen. 2 Uker til barnehagestart. iiik!!

Valgte et bilde av en ugle og skrev etternavnet pluss nr til bf og nr mitt. 

Back
Topp