Navnetatovering

Trekløveret <3

Forumet er livet
Hvor på kroppen har du eller ville du hatt det??

Har grådig lyst på tatovering med navnet til snuppa, men aner ikke hvor...Og skulle vi få flere så vil jeg vel gjerne ha deres navn også...?![8|]

Har ikke enda, men når den kommer skal den være på håndleddet[:)] Og der er det nok av plass, dersom jeg skulle fått flere barn[:D]

Jeg tror jeg ville ha hatt på håndleddet hvis det skulle ha vært bare navnet. Men dersom det skulle ha væt navnet inni en figur eller dekorasjon, kunne eg godt hatt det på baksiden av skuldra :)

Som denne f.eks (bare med barnets navn og fødselsdato):

Har navn, dato og klokkeslett snupp ble født p åvenstre underarm og er fornøyd med den[:)]

ORIGINAL: AV.

Har ikke enda, men når den kommer skal den være på håndleddet[:)] Og der er det nok av plass, dersom jeg skulle fått flere barn[:D]

ville hatt som et armbånd.. (muligens med personnr hennes, for jeg er sååå vims, klarer ikke lære meg det...)

har lyst på tatto med navne til snuppa, men venter til jeg har fått de barna jeg skal ha;) da skal jeg ha de i samme tatto, som et tynnt armbånd[:D]

Har på underarmen[:)] Symbol for begge barna. Er kjempe fornøyd med den[:D] Tror ikke vi kommer til å få flere barn, men skulle det dukke opp en til får det barnet få tatto et annet sted. Det passer dårlig å bygge på den jeg har...

Back
Topp