Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har alltid hatt lyst på tattoo, men ikke navn.. Ikke meningen å fornærme noen.. Jeg synes det er litt "harry".. Men nå er jeg litt rar da, hater når folk har bilder av familiemedlemmer osv i stuen sin også..![]()
Høres veldig søtt og koselig ut ! Ikke en dum idé med stjernetegn !Jeg har nå en fe, sommerfugl og blomster.
Tar jeg stjernetegna til unga er mannen med der. Han er det samme som minsta.Han tenker å ta mitt stjernetegn også
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Navn eller symbol ?Har ikke, men skal ta!![]()
En bekjent av meg har også den tatoveringen. . Så rart... kanskje det er dere ;-)Jeg og samboer har like tatoveringer. Jeg tatoverte min første dagen jeg møtte han og deretter tatoverte jeg hans litt senere. Tatoverte begge selv, hahaVeldig små, har stor betydning for oss, men fungerer likevell godt hver for seg
også betyr det jo en del at vi har tatovert det selv, også
Vis vedlegget 64753
Jeg og samboer har like tatoveringer. Jeg tatoverte min første dagen jeg møtte han og deretter tatoverte jeg hans litt senere. Tatoverte begge selv, hahaVeldig små, har stor betydning for oss, men fungerer likevell godt hver for seg
også betyr det jo en del at vi har tatovert det selv, også
Vis vedlegget 64753
En bekjent av meg har også den tatoveringen. . Så rart... kanskje det er dere ;-)
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Mamma har samme tatoveringen, her betyr den boms, uteligger og den siste husker eg ikkje ka sto forSer det er mangen eldre som har den, men kjekt å få ein ny betydning for dei tre prikkane
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app