Navnetatovering

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Hei, har du tatovering av navnet på barnet ditt ? Hva synes du om og ha det? Eller har du en annen form for tatovering som symboliserer barnet ditt ? Legg gjerne med bilder !

Hadde en på underarmen. Etter noen mnd hvor alle sa den var fin og jeg følte det var helt feil, tok jeg coverup. Jeg irriterte meg over min. Elsker coverupen da. Skal jeg ha noe for barna blir det stjernetegna dems i en fullsleeve.

Navnet til mannen ville jeg aldri hatt. Man har ingen garanti for at forholdet skal vare evig, selv om det er det man satser på. :) Kjipt å bli singel og det står "Ola Nordmann" på kroppen :p

Jeg syns mange av navnetatoveringene kan være fine. Mens andre er ikke. Sånn er det med jo alt da. Noen liker, noen ikke. Vi har alle forskjellig smak.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Aha, godt at du liker coverupen! Hva tok du da?
Jeg synes også navn på kjæresten blir litt feil, men jeg er igjengjeld for at man kan ha enten en lik tattoo eller to ting som hører sammen. Eksempel måne og sol. De fungerer hver for seg også :)

Har alltid hatt lyst på tattoo, men ikke navn.. Ikke meningen å fornærme noen.. Jeg synes det er litt "harry".. Men nå er jeg litt rar da, hater når folk har bilder av familiemedlemmer osv i stuen sin også.. :P

Jeg har nå en fe, sommerfugl og blomster.

Tar jeg stjernetegna til unga er mannen med der. Han er det samme som minsta. ;) Han tenker å ta mitt stjernetegn også :)

Jeg og samboer har like tatoveringer. Jeg tatoverte min første dagen jeg møtte han og deretter tatoverte jeg hans litt senere. Tatoverte begge selv, haha :p Veldig små, har stor betydning for oss, men fungerer likevell godt hver for seg :) også betyr det jo en del at vi har tatovert det selv, også :) ImageUploadedByBV Forum1402402976.942042.jpg

Har alltid hatt lyst på tattoo, men ikke navn.. Ikke meningen å fornærme noen.. Jeg synes det er litt "harry".. Men nå er jeg litt rar da, hater når folk har bilder av familiemedlemmer osv i stuen sin også.. :p

Om du vil ha en så burde du bare ta en :D

Jeg har nå en fe, sommerfugl og blomster.

Tar jeg stjernetegna til unga er mannen med der. Han er det samme som minsta. ;) Han tenker å ta mitt stjernetegn også :)

Høres veldig søtt og koselig ut ! Ikke en dum idé med stjernetegn !

Jeg er ikke så glad i navnetatoveringer nei. Har en liten sommerfugl på underarmen, som jeg vil reparere en gang i fremtiden. Kanskje i forbindelse med den kunne jeg hatt en liten figur per barn eller noe.

Tenker mye på at hvis man tatoverer sitt første barn bør man vel tatovere navnet til resten av barna når de har kommet?
Kjenner flere som ikke har tenkt tanken før de dekker til hele brystet sitt med førstemans navn, og senere finner de seg en ny dame/mann som de får barn med og må finne en bitteliten plass til baby nr 2 osv. Da ville jeg nok gå for noe symbolikk en navn så det ikke gikk utover barna:)

Jeg og samboer har like tatoveringer. Jeg tatoverte min første dagen jeg møtte han og deretter tatoverte jeg hans litt senere. Tatoverte begge selv, haha :p Veldig små, har stor betydning for oss, men fungerer likevell godt hver for seg :) også betyr det jo en del at vi har tatovert det selv, også :) Vis vedlegget 64753
En bekjent av meg har også den tatoveringen. . Så rart... kanskje det er dere ;-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Syntes også det er harry med barnas navn.. "alle" har det jo :P

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Jeg og samboer har like tatoveringer. Jeg tatoverte min første dagen jeg møtte han og deretter tatoverte jeg hans litt senere. Tatoverte begge selv, haha :p Veldig små, har stor betydning for oss, men fungerer likevell godt hver for seg :) også betyr det jo en del at vi har tatovert det selv, også :) Vis vedlegget 64753

Mamma har samme tatoveringen, her betyr den boms, uteligger og den siste husker eg ikkje ka sto for :p Ser det er mangen eldre som har den, men kjekt å få ein ny betydning for dei tre prikkane :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mamma har samme tatoveringen, her betyr den boms, uteligger og den siste husker eg ikkje ka sto for :p Ser det er mangen eldre som har den, men kjekt å få ein ny betydning for dei tre prikkane :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Den betyr jo bla. "tro, håp & kjærlighet", kan representere en som er for fri bruk av marihuana og bruker det regelmessig, er også en vanlig tatovering blandt sjømenn og ble som oftest tatt etter "jomfruturen" og veldig ofte brukt i ungdomsgjenger som ofte var litt småkriminelle. Har mange betydninger :p

Back
Topp