Navnet Tilda

Tilda er ett fint navn synes da jeg. Tenker på hun storesøsteren til Ugly Betty - het ikke hun Tilda? Drit i hva svigermor synes, det er da deres barn og ikke hennes...! Og er det ikke meningen at man skal kalle barna sine for de navnene man selv synes er de fineste? :) Må også si meg enig om at Tilda står finest alene uten noe tilnavn.

Syns det var veldig fint :)
Svigermor må vel bare finne seg i å like det navnet :)

Syns Tilde er finere, som frøkna mi heter :o) Derfor blir Tilda litt rart syns jeg.. :p

Tusen takk for tilbakemeldinger :-D Blir glad for svar fra alle som liker og ikke liker namnet! At vi ikke alle liker de samme namna er jo kjempe flott :-)

Ja, synes svigermor drog den litt langt. La ut i vertfall en halvtime om hvor synd det ble i jenta dersom hun endte opp med dette namnet osv...

Jaja, VI ser hva VI ønsker å kalle henne når hun kommer ut! Tilda står på topp 5 samme søren hva folk måtte mene! :-P

Synes det var et kjempesøtt navn og kan fint brukes aleneHva svigermor eller andre måtte mene bryr jeg meg fint lite om. Fikk beskjed om det samme av svigermor og pappa selv da jeg valgte navn til jentene mine, og nå synes de navnene er vakre og spesielle! De måtte bare "venne" seg litt til dem. Liker du og bf navnet, så go for itJentene mine heter forresten Mathea og Neline<3

Back
Topp