Navnet Tilda

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Hva synes dere om dette jentenavnet? Passer det i kombo med ett annet navn? Fikk streng beskjed av svigermor om at det var helt for jævli:-p godt det er vi som har siste ordet:-)

Ufint å si det på den måten da... Dessuten er det som du sier, dere som bestemmer. jeg syns det er fint jeg :))

Jeg syns det er et fint navn, men jeg kunne aldri brukt det selv, fordi jeg driver med scrapping, og den svenske stempelprodusenten Magnolia har en jentefigur som heter Tilda og en gutt som heter Edwin. For meg ville det vært som å kalle datteren min for Dolly eller Nemi. :p

Jeg vet faktisk om noen som har en liten datter som heter Nemi da, men ja. :p

Ikke et navn jeg synes er fint! Men så syns jeg heller ikke det er fint å si slik som svigermor, så kjør på og ta det navnet

Jeg synes det er et veldig fint navn! Ikke så alt for vanlig heller :)

Jeg synes det navnet er veldig fint :-) Og det passer i kombo med andre navn,

Tilda Emilie
Tilda Olivie
Tilda Katrin
Tilda Susanne

Osv osv :-)

Det var da ikke ille!!
Må le, typisk besteforeldre å grynte på nesa av utradisjonelle navn.
Så fort barnet er kommet er navnet SÅÅ fint. For da har de jo en person til navnet.

Synes det er ett helt greit navn.. ikke helt i min gate... men stygt var det ikke...
Frekt av svigermoren din å si sånn da

Jeg hadde valgt navnet om enn bare for å irritere. Men nå har jeg ikke noe særlig godt forhold til svigermor...

Jeg syns navnet er veldig koselig, og syns det er fint alene også. Jeg liker Tilde bedre, ikke at du spurte da men...

Jeg liker verken Tilde eller Tilda jeg da, men hvis dere liker det gå få for det. 

Men tror det kan bli to mutch hvis dere velger dobbeltnavn

gutt09jente11 skrev:
Jeg liker verken Tilde eller Tilda jeg da, men hvis dere liker det gå få for det. 

Men tror det kan bli to mutch hvis dere velger dobbeltnavn

|Frosken| skrev:
Jeg syns det er et fint navn!

me2

jeg synes det var et veldig fint navn jeg:)

jeg tenker med en gang, kjælenavn av Matilda, og ville nokk brukt den "fulle" versjonen...

Back
Topp