Navnet Saga

Mina91

Blir kjent med forumet
Hva synes dere om navnet Saga?
Jeg som har sliti så med jentenavn kom plutselig over dette navnet og likte det såå godt!
Men så tenkte jeg plutselig på ordet «sag».. Blir det fort rart? Hva syns dere om navnet? Noen som vet om en Saga? Fungerer det fint? Eller er det et mobbenavn?

Synes det er fint og har ikke tenkt på sag når jeg hører navnet Saga. Las det først i krimserien til Kepler, hvor det er en helt rå karakter som heter nettopp Saga.

Har likt det siden jeg leste Isfolket som tenåring, hehehe :D

Sniker
Vet om flere små Sagaer, det er såpass i vinden nå at jeg tror folk er vandt til å høre navnet fra tid til annen, og det er nok ikke så uvanlig at folk vil stusse over å høre det.

Elsker Saga! Det er et av favorittjentenavnene mine :) Men får ikke med meg samboer på det :mad::mad::mad:

Kjempefint navn! :love7 Vi ville vurdert det selv, hadde det ikke vært for at en unge i familien allerede har fått det navnet.

Her har me o-endingar, så sag blir sago. Har aldri dratt noko kobling med sag og navnet Saga, som er veldig fint :) mulig andre som seier saga til sag tenker det, men trulig ikkje.

Liker det ikke personlig, men det er jo blitt et helt vanlig navn, så liker du det, så kjør på :)

Har blitt et helt vanlig navn, så om du liker det så er det ikke noe som bør stoppe deg :) kjenner flere babyer som heter saga :)

Vi har 2 i samme gate som heter det. Har aldri tenkt på det som sag

Back
Topp