Navnet RONJA DA?

hmm....tygger litt på det....og liker det desverre ikke så godt. Ser for meg en skikkelig rampejente[;)]

Men må bare si at Hannah var et nyyyyyydelig navn, har ikke tenkt på det navnet før, hvis jeg får en datter til så kanskje jeg skal bruke det?! hmmm...[:)]

Men du hvordan uttaler du hannah? liksom rett frem(i samme toneleie) eller hmm...hvordan skal jeg forklare det...at man går opp i tonen ved a'en? haha...det var dårlig forklart;)

ELSKER det!!! Hadde det som et navnvalg på Tuva...
Men hu kom ut max blond, så da synest vi det ikke passet[:)]

ORIGINAL: Trisella

Jeg elsker det.. Hadde det passet bedre sammen med snuppa sitt navn så kunne jeg tenkt meg å brukt det på neste om vi får jente[:)]

Sign:) Men jeg har allerede noen i bekjentskapskretsen som har brukt dette navnet og da får jeg litt sperre (selv om Ronja er det jeg alltid har villet kalt barnet mitt, helt fra jeg var liten)

Jeg hadde det som et av alternativene til gullet[:)] men gubben var ikke enig desverre.

Tror Ronjaer ganske normalt.. jeg syns det er kjempefint!!
Litt rampete[:D]

syntes det er litt "hardt"
minner meg om et dyrenavn[8D]

men overhode ikke stygt eller noe, men hadde ikke valgt det selv[:)]

Synnes navet er rampete[:D]Liker det veldig godt[:)]

For meg er det vanlig siden jeg har vokst opp i Sverige[:)]
Synes det er enda finere nå som jeg bor her i Norge[:D]

Liker navnet.. Selvsagt [;)]

Elsker det navnet!! Om jeg får ei jente noen gang skal hun nok hete det.. [:)]

Blir mer og mer vant med det - siden det begynner å bli en del av de - og syns det er et fint navn[:)]

Hunden min heter det så jeg assosierer det med henne da. Men hvis jeg prøver å ikke tenke på det så er Ronja ett tøft navn da[:D]

Skulle egentlig kalle snuppa mi det, heilt til eg høyrte det navnet ho endte opp med..![:)] Også dukka d plutselig opp TRE hunder som het det, hehe, men akkurat det får no berre være, tenker på Ronja Røverdatter eg, kjempefint navn!!![:)]

Navnet er vel ikke så uvanlig lenger, men jeg liker det navnet kjempe godt!
Hadde det på "jente navn" lista mi da jeg var gravid, men fikk gutt..

liker det fordi jeg ELSKET ronja røverdatter da jeg var liten, men det er ikke et navn jeg kunne brukt til min egen datter[:)]

ORIGINAL: OffiMor

hmm....tygger litt på det....og liker det desverre ikke så godt. Ser for meg en skikkelig rampejente[;)]

Men må bare si at Hannah var et nyyyyyydelig navn, har ikke tenkt på det navnet før, hvis jeg får en datter til så kanskje jeg skal bruke det?! hmmm...[:)]

Men du hvordan uttaler du hannah? liksom rett frem(i samme toneleie) eller hmm...hvordan skal jeg forklare det...at man går opp i tonen ved a'en? haha...det var dårlig forklart;)

går ikke i samme toneleie når jeg sier det iallefall[;)]

Back
Topp