Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Løkkas kan jeg ikke se det blir på norsk.. når det er en u der...TonjeJenta skrev:
Men det blir jo Lukkas da og ikke Lukas/Lucas hvor trykket er mer på u'en
Det bør skrives med kun c eller kun k, med begge deler så får jeg lyst til å uttale det med dobbelkonsonant (og trykket skal jo være på u-en), eller med engelsk uttale som du sier.toneany skrev:
Ikke pent, og ser ut som en skrivefeil. Hvorfor påtvinge ungen et navn han for alltid vil måtte stave for folk og rette på, bare for å være så original og spesiell? Dumt.turqouise skrev:
Det er en pest og en plage egentlig, men jeg har gjort det samme med to av tre barn selv :p
Men det er ikke for å være orginal og sær, men fordi andre har hatt sitt å si om mine barns navn også... :p
Ikke pent, og ser ut som en skrivefeil. Hvorfor påtvinge ungen et navn han for alltid vil måtte stave for folk og rette på, bare for å være så original og spesiell? Dumt.turqouise skrev:
Njaei... I mitt hode blir det mer LUKKas.... Synes det blir litt vel mye "sprett" i navnet når det skrives på den måten...LittleMonkey skrev: