Navnet Liva

Livaaa

Andre møte med forumet
Jeg drømmer om å kalle en fremtidig datter for Liva (derav brukernavnet). Navnet er vanlig i Stavanger, men aldri hørt noen utenfor STVG som heter det. Kan nevnes at vi ikke bor der? Hva syns dere om navnet?
Andre navn vi liker: Elida, Iben, Ingeborg, Frida, Elise
 
Nydelig. Vurderer det selv dersom lille i magen er en jente. Vet ingen som heter det her jeg bor :)
 
Jeg synes det er fint! Kjenner ei som heter det, hun er ikke fra Stavanger ;)
 
Liker navnet, aldri hørt det før da. Men har aldri vært i stavanger og vet kun om gutter som er derfra, og de hadde guttenavn ;) Hadde ikke nølt med å bruke det selv.
 
Fint mavn, jeg kjenner også ei som heter det og ikke bor i Stvg
 
Har bodd 15 år i Stavanger og aldri møtt noen som heter Liva. Så jeg tror ikke det er ett Stavangernavn? Har hørt navnet, men aldri i Stavanger. Har kun hørt det på nettet fra andre steder i landet :wtf:
 
Jeg har jobbet i barnehage i mange år (Rogaland), og kan ikke huske å truffet et eneste barn som heter Liva. Men det er noen Live derimot. Synes det er fine navn :)
 
Kjempefint navn, virkelig! Har hørt om navnet men aldri møtt noen som heter det. Høres litt ut som Olivia men mer "unikt" siden det ikke er på navnetoppen og det kan kanskje være greit :)
 
Har ikke hørt om noen som heter Liva enda, men kjenner mange med navnet Live. Syns det er et kjempefint navn:)
 
Back
Topp