Navnet Julius

Mamalou

Elsker forumet
Hva synes dere? Synes det er så fint og er jo folk som heter det... men så mange som tenker på den... ja, apa...

Jeg syns ikke det er fint[8|]

Sambo vil kalle jenta vår for Pippi[8D] Vet ikke om det er lov engang!

Æsj, så kjedelig[&o] Var vanlig at folk het det før, men vil jo heller ikke at folk skal synes synd på en gutt med apenavn...

Tenkte på apen med en gang jeg så tråden din.

Minner om en viss sjimpanse fra kristiansand gitt........

Nei, jeg må si at jeg tenker på apen og sangen hans hver gang jeg hører det navnet - så jeg syns ikke selv det passer på en gutt.

ORIGINAL: BlessItBe

Jeg liker ikke det navnet...
Passer ikke på en voksen mann..

vet flere gutter som heter Julius og liker d kjempegodt

jeg synes Julius er et kjempefint navn. nå liker jeg Julian best da,for det heter min førstefødte[:)][:)]

Man skal heller ikke velge et navn som kan være til ulempe for barnet, kun fordi foreldrene synes det er fint eller whatever. Jeg ville aldri kalt ungen min for Julius, Keiko, Elg osv. FORDI dermed er sjangsen enda større mtp mobbing osv. enn det det allerede er! Og det vil jeg ikke utsette ungen min for.

Nabogutten til bestemora mi heter det, så jeg har vært vant til det i alle år. Jeg er oppvokst med Julius (apen) på tv, bøker osv, men tenker ikke på apen når jeg tenker på nabo Julius. Synes det er et fint navn jeg. Er jo mange navn man kan knytte til andre ting.

syns ikke det hører hjemme på et barn. noen navn er liksom "ødelagt", og Julius er en ape, ikke et barn

Jeg selv kunne aldri valgt det navnet, fordi jeg forbinner det med sjimpansen Julius [:)]
Ville heller godt for Julian da [:)]
Men hver sing mening og smak [;)]

ORIGINAL: shiby

Jeg selv kunne aldri valgt det navnet, fordi jeg forbinner det med sjimpansen Julius [:)]
Ville heller godt for Julian da [:)]
Men hver sing mening og smak [;)]

Enig. Julian er kjempe fint! Heller det[;)]

ORIGINAL: Juliejr

Tenkte på apen med en gang jeg så tråden din.

ORIGINAL: Skorpio82

Man skal heller ikke velge et navn som kan være til ulempe for barnet, kun fordi foreldrene synes det er fint eller whatever. Jeg ville aldri kalt ungen min for Julius, Keiko, Elg osv. FORDI dermed er sjangsen enda større mtp mobbing osv. enn det det allerede er! Og det vil jeg ikke utsette ungen min for.

ORIGINAL: Looney

Minner om en viss sjimpanse fra kristiansand gitt........

Back
Topp