M *MissMe* Gift med forumet 1 Nov 2010 #1 Men dere får ikke vite det før om 13 dager.. (Takk til Tjukkaa som minner meg på hvor lenge det er til[8D]) Denne gangen fikk mannen sitt høyeste ønske, dvs. det ble ikke som mange av dere trodde...[&o] Gleder meg til å fortelle det!![:D]
Men dere får ikke vite det før om 13 dager.. (Takk til Tjukkaa som minner meg på hvor lenge det er til[8D]) Denne gangen fikk mannen sitt høyeste ønske, dvs. det ble ikke som mange av dere trodde...[&o] Gleder meg til å fortelle det!![:D]
Lene1986 Forumet er livet 1 Nov 2010 #2 Ååå.. Gleder meg! Er nok ett perfekt navn til ei nydelig snuppe [:)]
tingeling1 Forumet er livet 1 Nov 2010 #3 Å, jeg er så nysgjerrig at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente i 13 dager....[&:] Men sikkert et like flott navn som Anna [:)]
Å, jeg er så nysgjerrig at jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente i 13 dager....[&:] Men sikkert et like flott navn som Anna [:)]
C chrichri Forumet er livet 1 Nov 2010 #4 gleeeeeder meg[:D] syns d er litt stas at dere holder d hemmelig altså... gøøøy!
K KathMor Forumet er livet 1 Nov 2010 #5 Så gøy! Er kjempe stilig måten dere gjør det på assa [:D][:D]
M *MissMe* Gift med forumet 1 Nov 2010 #6 Det er såååå moro å se alle de spente fjesene i kirka altså!!![:D][:D]
V Vand Forumet er livet 1 Nov 2010 #7 Ikke enig med navnevalget[>:][8D][:D] Blir moro å høre hva dere har valgt! Ingvild? Går det an på islandsk tro?[8D]
Ikke enig med navnevalget[>:][8D][:D] Blir moro å høre hva dere har valgt! Ingvild? Går det an på islandsk tro?[8D]
Tjukkaaa Forumet er livet 1 Nov 2010 #8 Nå må du slutte å lure oss med sånne tråder hvor vi tror du skal si det[>:][>:][>:][>:][>:][8D] Men ellers bare hyggelig å kunne hjelpe[8D]
Nå må du slutte å lure oss med sånne tråder hvor vi tror du skal si det[>:][>:][>:][>:][>:][8D] Men ellers bare hyggelig å kunne hjelpe[8D]
M *MissMe* Gift med forumet 1 Nov 2010 #9 ORIGINAL: Vand Ikke enig med navnevalget[>:][8D][:D] Blir moro å høre hva dere har valgt! Ingvild? Går det an på islandsk tro?[8D] det passer fint med Anna da.. Men ikke på islandsk.. Tror jeg...[8D] Tjukkaa???
ORIGINAL: Vand Ikke enig med navnevalget[>:][8D][:D] Blir moro å høre hva dere har valgt! Ingvild? Går det an på islandsk tro?[8D] det passer fint med Anna da.. Men ikke på islandsk.. Tror jeg...[8D] Tjukkaa???