Navnesmokker!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Driver å ser på slike navnesmokker:

http://www.navnesmokken.no/shop.aspx

Er jo GENIALE mht barnehagen, er jo da ingen tvil om hvemses smokker det er ;)
Klarer bare ikke å bestemme meg for hvilke jeg vil ha da :P

Hehe
Men hvordan er tuttene på de?

Vi hadde aventsmokker med navn på før. De datt sønd. Vi bruker fortsatt aventsmokker, men kjøper de i butikk. Likte veldig godt smokker med navn, men må si jeg ble skeptisk til å bestille flere fra den siden der.

Så de hadde MAM-Air, som er de Asle har likt best, så det blir å bestille dem hvis det blir aktuelt. Gidder ikke engasjere meg helt enda, for han bruker bare smokk av og til når han skal sove, og aldri på dagtid lenger, så kanskje han har sluttet helt når han skal begynne i barnehagen på nyåret :)

Så de hadde MAM-Air, som er de Asle har likt best, så det blir å bestille dem hvis det blir aktuelt. Gidder ikke engasjere meg helt enda, for han bruker bare smokk av og til når han skal sove, og aldri på dagtid lenger, så kanskje han har sluttet helt når han skal begynne i barnehagen på nyåret :)
Her er det tildels MYE smokkebruk :P Liten smokkoman ;)
Tror jeg skal bestille mam-air, eller en som liknet mam-air men var litt rimeligere ;)

Det må sjekkes ut :) smokken er nesten bare til soving her, men moro med navn på da :)

Bestilte på mam.com:)Fiiine smokker på navnesmokken.no:)

Det må sjekkes ut :) smokken er nesten bare til soving her, men moro med navn på da :)
Ja, tenker det også er kjekt på farta, så er man ikke i tvil hvem det er sin smokk ;)

Her er det tildels MYE smokkebruk :P Liten smokkoman ;)
Tror jeg skal bestille mam-air, eller en som liknet mam-air men var litt rimeligere ;)

Jeg har bestilt begge de to,men den "billigvarianten" likte hun ikke så godt, for de har ikke samme bue på plastikken som MaM Air så de sitter ikke så godt i munnen. Nå er hun sikkert litt sær,men Air'n blir iallefall foretrukket her;-)

Jeg har bestilt begge de to,men den "billigvarianten" likte hun ikke så godt, for de har ikke samme bue på plastikken som MaM Air så de sitter ikke så godt i munnen. Nå er hun sikkert litt sær,men Air'n blir iallefall foretrukket her;-)
hehe, kjekt å vite iallfall ;)

tror navnesmokken sine blir billigere da??? blei så dyrt med porto og sånn direkte fra mam :eek:

Ja, blir helt klart billigere og bestille fra navnesmokken:):)

Back
Topp