navnesmokker

Har ikke kjøpt selv ennå,men har tenkt å bestille fra noe som heter Navnesutten.dk eller noe sånt[;)]

Har ikke kjøpt selv ennå,men har tenkt å bestille fra noe som heter Navnesutten.dk eller noe sånt

Der bestilte vi fra... de kom i posten 2 dager etter bestilling, så de var raske.. og suttene var kjempefine..
De har jo forskjellige typer, 3 i hvert sett... kjøpte 6 jeg, men 3 av de vil ikke Nathaniel ha[8|] hehe, men men...
Fine var de hvertfall[:D]

ja, jeg holdt på å gjøre det jeg også... men så var det noe greier med spesielle betingelser og priser på moms osv i land som ikke var EU medlem. så jeg turte ikke jeg da, i frykt for å måtte betale 500kr for 3 smokker, eller noe sånn[8D][:D]

ORIGINAL: AB

Har ikke kjøpt selv ennå,men har tenkt å bestille fra noe som heter Navnesutten.dk eller noe sånt

Der bestilte vi fra... de kom i posten 2 dager etter bestilling, så de var raske.. og suttene var kjempefine..
De har jo forskjellige typer, 3 i hvert sett... kjøpte 6 jeg, men 3 av de vil ikke Nathaniel ha[8|] hehe, men men...
Fine var de hvertfall[:D]

hva måtte du betale?

Kjøpte hos www.mambaby.com - betalte rett under 200kr - husker ikke eksakt, da dette var for et år sia[;)]

Tror det var 135 kroner jeg betalte, ikke mer hvertfall.. for 6 sutter.. ikke noe problem med betalingen[;)]

takker! da er det gjort.. bestilte både til guttungen min,og til den lille jeg er fadder for..
artig[:D]

jepp... skal bestille fler om jeg liker de jeg også.utrolig praktiske da[:)]
så nyyyydelig små nurk du har exita!![:D]

Back
Topp