Frøken S Elsker forumet 1 Mai 2010 #1 http://mammanett.no/navn/rullett Sjekk hva barnet ditt bør hete[:D] Jeg fikk Sæbjørn og Kjellrun
P prøver_igjen Blir kjent med forumet 1 Mai 2010 #2 Øyvind og Eilen Tvilsomt at noen av disse blir aktuelle...
mariak Glad i forumet 1 Mai 2010 #4 Syver (gutt) eller Åsil (jente) [8|] Ja, da trenger vi ikke å tenke mer på det i alle fall, navnet er i boks [8D]
Syver (gutt) eller Åsil (jente) [8|] Ja, da trenger vi ikke å tenke mer på det i alle fall, navnet er i boks [8D]
Frøken S Elsker forumet 1 Mai 2010 #6 ORIGINAL: mariak Syver (gutt) eller Åsil (jente) [8|] Ja, da trenger vi ikke å tenke mer på det i alle fall, navnet er i boks [8D] Ja, ikke sant[;)] Case closed!
ORIGINAL: mariak Syver (gutt) eller Åsil (jente) [8|] Ja, da trenger vi ikke å tenke mer på det i alle fall, navnet er i boks [8D] Ja, ikke sant[;)] Case closed!
litjpi Glad i forumet 2 Mai 2010 #8 Yngve og Elida. Hmmm, Elida er jo litt fint? Ser det er mange fine navn dere har fått tildelt [8D]
Myth Forelsket i forumet 2 Mai 2010 #11 Antonie og Arthur. Antonie er helt ok, men Arthur??? [:D] - Myth -
litjpi Glad i forumet 2 Mai 2010 #15 Ja, dette var helt enormt! Skal anbefale denne siden til alle[:D]
Mokkenikke Elsker forumet 3 Mai 2010 #18 Når jeg brukte hele navnet vårt fikk vi: Klaus og Martina Når jeg brukte bare fornavnene fikk vi: Olaf og Oddborg!!
Når jeg brukte hele navnet vårt fikk vi: Klaus og Martina Når jeg brukte bare fornavnene fikk vi: Olaf og Oddborg!!