Navneopprop !!!!

Linka

Gift med forumet
Her kommer kontrollfreaken igjen og denne gangen lurer jeg på om følgende mammaer har funnet navn på gulla sine :

Kanel
Marianne V P

Liv 83
Tyren78



Ikke for og mase, men vil bare ha det på fødselslista. Er ikke sikker på om jeg har sett det noen steder og er ikke meninga og overse dere så da legger jeg ut denne meldinga isteden jeg.

Klem
 
Du er slett ikke den eneste som spør om det om dagen. Vi sliter fælt med det, skjønner du, så gutten har ikke fått noe navn enda. Er bare lillebror forløbig. Kanskje dere i januarklubben kunne være så snill og gå inn på navneforumet og svare på innlegget mitt der??? Ikke la være å svare fordi svaret er negativt, jeg vil ha ærlige svar![:D]
 
jeg så navnet til pia mi var skrevet på, men skriver det gjerne her også: Sara Emilie;)
 
Sicaa sin gutt heter Ludvik:)
Klem
 
Da har gutten vår endelig fått sitt navn. Vi bestemte oss for Bjørvin til slutt. [:D]
 
Det var godt. Nå som jeg har blitt vant til det syntes jeg det er fint.
Klem
 
ORIGINAL: Linka

Det var godt. Nå som jeg har blitt vant til det syntes jeg det er fint.
Klem

 
Takk for det. [:D] Jeg har brukt 2mnd på å venne meg til det og bestemme meg.
 
Tar litt tid med sånt.
Hos oss har vi valgt navnet på forhånd. Og gudskjelov har det passet. Sambo valgte Christian og jeg Alexander
Hadde vi fått jenter hadde det nok blitt Christina/Kristin eller Alexandra.
Klem
 
Hei Linka!
 
Nå har vi bestemt oss for navn på gutten vår [:)] Han skal kalles opp etter min far som døde så altfor tidlig da jeg bare var 10 år. Han het Wigleik Eivind men gutten vår skal bare hete Eivind.
 
Thanks snusken. Det var et fint navn.
Klem
 
Lurer og lurer !!!!
 
Så herlig snusken...Det er spesielt å oppkalle barn slik![:)]
Har selv oppkalt vår førstefødte etter min mor,som døde da jeg selv også var 10år. Blir nok også veldig spesielt når de vokser opp å skjønner litt mer meining i det![;)]
 
Ja det gleder jeg meg også til [:D] Jeg får av og til tårer i øynene når jeg ser på ham og tenker på min far. Det har vært mitt store ønske å kalle opp dersom jeg skulle få en gutt og jeg gleder meg til å vise bilder og fortelle ham om hans snille morfar.
 
Så koslig![:)]
Synd morfar ikke er til stede og får oppleve det å være morfar...
Men han er vel et sted og ser og vet hvor vakkert barnebarn han skulle hatt![;)]
 
Min jente har fått navnet Madeleine. Er litt sein med å svare, men har jo aldri tid lenger....
 
Den er helt ok vet du vennen !
Jeg har lagt det til, men glemte og fjerne deg fra listen.
Klem
 
Back
Topp