Navnene som er på vei tilbake. Har du valgt et av disse?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Det kunne jeg sikkert gjort. Og et av favorittnavnene mine er Ingeborg. Bare synd mannen ikke er enig :)

Kanskje ikke så mange der som er aktuelle. Men jeg syns Edvin er utrolig fint, men mannen er ikke enig der.

Jeg syns Birk og Frøya er superfine navn :) nå sto de riktignok ikke på listen, men jeg liker litt mer særegne navn :p

Fiiine navn ja :) Kjenner tre Birk og hele fire Frøya. :D

Ene Birk jeg kjenner har en søster som heter.. ja, gjett? :P Ronja :D :D

Mange fine navn der :-) likte spesielt : Styrk.

vi har valgt navnpå de to vi har ut ifra hva vi forbinde med navnet, og hvordan "personligheten" eller det vi har opplevd ifra hver enkelt , slik at de passer navna sine... Ingen av de ble det navnet vi tenkte mest på imens jeg var gravid, men et av de andr ealternativene

Jeg er ikke så glad i den type navn i utgangspunktet :P Men er noe annet når jeg blir kjent med personer med de navnene :)

Jeg er ikke så glad i den type navn i utgangspunktet :p Men er noe annet når jeg blir kjent med personer med de navnene :)

Ja, ikke sant? Sånn er det med alle navn synes jeg.

Husker jeg tenkte at navnet til ene naboungen kom jeg til å slite med å utale og få rett og at det var tungvindt. Men nå kunne det ikke gått lettere :) Hun heter jo bare det :D

Er nok ingen av disse som ligger i min mage :-P Liker Gustav men har alt slekt som har tatt det navnet :-P

Flere fine navn! Vi må ha navn som fungerer både på norsk og spansk så det er ikke helt aktuelt for oss med et skikkelig nordisk navn.

Noen av de var jo fine :) Kjenner en Gustav og en Eilif..

Eivor, Tarald, Torben, Styk, Heine, Ines og Gunvor er fine navn fra den lista synes jeg.

Har allerede begynt å mykne opp mannen til å like Borgar, -foreløpig uten hell, men jeg gir
meg ikke, jeg digger det navnet og synes det har mye "pondus" :)

Back
Topp