Navnene nesten ingen barn fikk i 2018

Ikke i bruk

Forumet er livet
Leopold, Romeo, Amadeus, Florian, Isaiah, Jeremiah, Sofian, Tian, Damian, Maximillian, Ian, Mario, Sakarias, Elita, Elodie, Elze, Emmelin, Era, Estelle, Evin, Evy, Farah, Filipa, Gaia, Gunvor, Halima, Heddy, Hedwig, Hiyabel, Ieva, Ilse, India, Ingelin, Irene, Isla, Isolde, Ivanna, Jannat, Joy, Juliana

Navn nesten ingen valgte i 2018. Ville du valgt noen av disse navnene?

Nei, ikke min smak eller stil. Føles litt fremmede for meg.

Likte Estelle, Evy og Joy, men mulig det kun er fordi jeg kan feste navnene til bestemte personer jeg tenker positivt om. Men de navnene ville jeg ikke brukt.

Overrasket over at Maximillian ikke ble mer brukt, trodde det var populært, men det var kanskje tidligere?

Mange fine navn nedover lista :) Kunne valgt flere av dem. Navna på barna mine står der.

Mange fine navn der. Mellomstegutten min heter Runar, et navn bare 4 gutter fikk i 2018 (min Runar er født i 2013).

Er noen navn på den listen vi vurderte, men det ikke ble, så det kunne vi.
LItt morsomt da, mannen min har dobbeltnavn og det ene navnet ligger på den listen, det andre på topp 10 :P

Hadde sett for meg mer spesielle navn da jeg leste overskriften.
Noen var fine aldre litt for spesielle for min smak.

Isolde! :Heartred det liker jeg.

Den listen må jeg finne igjen etter oul. Så en liten kommentar fra meg så jeg finner den igjen på våren. Elsker sjeldne navn.

Jeg har ett av de navna som ene fornavnet mitt faktisk :)

Back
Topp