Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BambinoLukas
Vi har fornavn, etternavn og mitt tlf.nr. Og en liten ballong ved siden av. [:D]
Jeg bestilte 100 til å stryke på klær og 100 til å klistre på div. ting.
Må innrømme at de til å stryke på klærne har jeg så og si ikke brukt men har heller brukt en tekstilpenn til å skrive navnet hans med. Mye enklere!
Men klistrelappene er geniale! [:D]
ORIGINAL: Mikke
Bruker kun etternavn + tlf jeg også.. greit i forhold til arving av klær også.. selv om de i barnehagen nok vet hva storesøsken også heter..
Og så bestillte jeg fra http://www.markmaster.com/ de var litt mindre + lettere å feste på syns jeg.. de fra askeladden syns jeg ble for store.. + at de detter oftere av..
ORIGINAL: nina
Vi har fornavn, etternavn og mitt tlf.nr. Og en liten ballong ved siden av. [:D]
Må innrømme at de til å stryke på klærne har jeg så og si ikke brukt men har heller brukt en tekstilpenn til å skrive navnet hans med. Mye enklere!
hva har du klistret klistremerkene på da?
Har bare bestilt merker til å stryke på. Trodde ikke jeg trengte klistelapper[:-]
ORIGINAL: EmmaT
Bruker kun etternavn + tlf jeg også.. greit i forhold til arving av klær også.. selv om de i barnehagen nok vet hva storesøsken også heter..
Og så bestillte jeg fra http://www.markmaster.com/ de var litt mindre + lettere å feste på syns jeg.. de fra askeladden syns jeg ble for store.. + at de detter oftere av..
åh? tenkte å bestille fra askeladden. hehe så 10 års garantien er bare tull altså?
ORIGINAL: nina
hva har du klistret klistremerkene på da?
Har bare bestilt merker til å stryke på. Trodde ikke jeg trengte klistelapper[:-]
Vi har klistret på matboksen, drikkeflasker/kopper, leker, bøker, vogna hans, bøtter, spader osv. osv.
Vi bestilte en "pakke" med både klistrelapper og stryke på-lapper.
ORIGINAL: EmmaT
åh? tenkte å bestille fra askeladden. hehe så 10 års garantien er bare tull altså?
aner ikke jeg, men hos meg falt mange av og gidder ikke å stryke de på så mange gangene.. men det at de var så store også syns jeg var upraktisk...
Men har aldri gittet å klage... men holder strykegjernet på lengre enn det står på også..
men inne på markmaster kan du også få gratis prøve.. så da har du muligheten til å teste dem før du bestiller også.. [;)]