navnelapper

EmmaT

Gift med forumet
sånne til å stryke på klær. hva skriver dere på de? hele navnet med etternavn og alt .. så tlf nr?

skrev bare etternavnet, og mitt mobilnummer. Er ikke flere her med samme etternavn, og da kan ungene byttelåne klær uten at vi må sette på nye lapper[:D]

ok ok, da skriver jeg bare navnet hans og tlf nr. drøyer etternavnet og adressen.

Skrev fornavnet og etternavnet hans jeg,+ mobilnr mitt.

Vi har fornavn, etternavn og mitt tlf.nr. Og en liten ballong ved siden av. [:D] 
Jeg bestilte 100 til å stryke på klær og 100 til å klistre på div. ting.
Må innrømme at de til å stryke på klærne har jeg så og si ikke brukt men har heller brukt en tekstilpenn til å skrive navnet hans med. Mye enklere!
Men klistrelappene er geniale! [:D]

Vi har hele navnet og pappaen sitt mob nr [:)]

ORIGINAL: BambinoLukas

Vi har fornavn, etternavn og mitt tlf.nr. Og en liten ballong ved siden av. [:D] 
Må innrømme at de til å stryke på klærne har jeg så og si ikke brukt men har heller brukt en tekstilpenn til å skrive navnet hans med. Mye enklere!

hva har du klistret klistremerkene på da?

Har bare bestilt merker til å stryke på. Trodde ikke jeg trengte klistelapper[:-]

ORIGINAL: Mikke

Bruker kun etternavn + tlf jeg også.. greit i forhold til arving av klær også.. selv om de i barnehagen nok vet hva storesøsken også heter..

Og så bestillte jeg fra http://www.markmaster.com/ de var litt mindre + lettere å feste på syns jeg.. de fra askeladden syns jeg ble for store.. + at de detter oftere av..

åh? tenkte å bestille fra askeladden. hehe så 10 års garantien er bare tull altså?

ORIGINAL: nina

Har bare bestilt merker til å stryke på. Trodde ikke jeg trengte klistelapper[:-]

Vi har klistret på matboksen, drikkeflasker/kopper, leker, bøker, vogna hans, bøtter, spader osv. osv.
Vi bestilte en "pakke" med både klistrelapper og stryke på-lapper.

ORIGINAL: EmmaT

Bruker kun etternavn + tlf jeg også.. greit i forhold til arving av klær også.. selv om de i barnehagen nok vet hva storesøsken også heter..

Og så bestillte jeg fra http://www.markmaster.com/ de var litt mindre + lettere å feste på syns jeg.. de fra askeladden syns jeg ble for store.. + at de detter oftere av..

åh? tenkte å bestille fra askeladden. hehe så 10 års garantien er bare tull altså?

jeg bestilte mine fra askeladden for 2 uker siden, men har ikke fått noen enda. Tror den andre siden er billigere [:)]

ORIGINAL: nina

Vi har klistret på matboksen, drikkeflasker/kopper, leker, bøker, vogna hans, bøtter, spader osv. osv.
Vi bestilte en "pakke" med både klistrelapper og stryke på-lapper.

nå skal ikke mine unger ha med seg vogn, og leker har de nok av i barnehagen. matboksen og drikkeflaska kan jeg vel bare skrive på med en tusj???

ORIGINAL: EmmaT

aner ikke jeg, men hos meg falt mange av og gidder ikke å stryke de på så mange gangene.. men det at de var så store også syns jeg var upraktisk...
Men har aldri gittet å klage... men holder strykegjernet på lengre enn det står på også..

men inne på markmaster kan du også få gratis prøve.. så da har du muligheten til å teste dem før du bestiller også.. [;)]

ja men de var jo så kjedelige [;)] ingen søte bilder på siden hehe. hmm får tenke på det, småen begynner ikke i barnehage før om 5 mnd.

Back
Topp