Navnelapper?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Noen som kan anbefale navnelapper til barnehagebruk?
Vil helst slippe å sy, men gjerne lapper som kan tas av når klær skal arves videre.

E bruka de fargede klistrelappene fra askeladden.no
Sitter på alt. E bruk en kald slettetang for å klemme de ekstra godt fast. Holder til og med på hjemmestrikka ullklær.
Skomerker kan e anbefale å kjøpe fra sabo.no

Vil ikke anbefale taggit for å merke klær med. E opplevde at de va vanskelig å få til å sitte, lagde stygge hull i klær uten vaskelapp og va vonde for junior, da de både stakk og va harde å ligge på.

E bruka de fargede klistrelappene fra askeladden.no
Sitter på alt. E bruk en kald slettetang for å klemme de ekstra godt fast. Holder til og med på hjemmestrikka ullklær.
Skomerker kan e anbefale å kjøpe fra sabo.no

Vil ikke anbefale taggit for å merke klær med. E opplevde at de va vanskelig å få til å sitte, lagde stygge hull i klær uten vaskelapp og va vonde for junior, da de både stakk og va harde å ligge på.
Har ikke Askeladden skolapper?

Har ikke Askeladden skolapper?
Ikke egne skomerker,nei. Men du kan bruke de fargede klistremerkene på sko også.
De fra sabo.no følger det med ekstra gjennomsiktige lapper som du setter over navnelappen, da slites ikke navnet bort. Veldig kjekt hvis du merker på innsiden av skoene.

Takker for alle svar!
Sånn tusj visste jeg ikke at man fikk kjøpt på klesbutikk.
Kanskje greit å ha i tillegg til klistrelapper? :-)

Takker for alle svar!
Sånn tusj visste jeg ikke at man fikk kjøpt på klesbutikk.
Kanskje greit å ha i tillegg til klistrelapper? :-)
De har sånn tusj på Lindex også. Vi bruker bare lapper, men det kan ho være greit med tusj hvis man har mye klær.
Spesielt på store plagg, lappene er fine til småplagg:)

Vi bruker strykefrie fra askeladden og tekstiltusj til vanlig tøy, og vevde lapper fra sabo til strikkeklær.

Jeg er superfornøyd med navnelapper med Tagg-it fra Sabo. Bruker det på omtrent alt og gutten min har aldri klaget. Lappene bruker jeg også om igjen. Aldri hatt problemer med dem overhodet. Klistrelapper og strykelapper synes jeg er håpløst da de løsner altfor lett. Har prøvd omtrent alle de typene som finnes. Derfor holder vi oss til Tagg-it og navnelapper som kan gjenbrukes og ikke setter spor i klærne som skal arves. Har selvsagt klistrelapper til matboks, drikkeflaske og andre ting.

Vil anbefale Askeladden navnelapper:) Sitter på alt, til og med ullklær:) prøvde navnelapper.no sist, men de faller av etter hvert..

Back
Topp