Navnelapper vs. stempel

Bokorm112233

Blir kjent med forumet
Hei alle,
Jeg har sett meg litt lei på å bestille nye navnelapper hele tiden. Vårt barn har mye klær (dobbelt opp av alle uteklær osv.) - og forbruket av slike navnelapper som man klistrer på er høyt (faller av etter x antall vask).

Har noen testet slike navnestempel? Funker de? Også etter vask på 60 C?

https://www.stikets.no/stempler/nav...stempel-til-a-merke-klaer-og-gjenstander.html

Har noen andre tips til løsninger? bruker tusj på de klærne det er praktisk mulig å bruke dette
 
  • Liker
Reactions: B
Fester du på vaskelappen?
 

Ok, har bare opplevd at det faller av på utetøy når jeg fester inni klærne der det står «navn» så der bruker jeg evt tusj. Men klistremerke på vaskelappen faller så og si aldri av.
 
Ok, har bare opplevd at det faller av på utetøy når jeg fester inni klærne der det står «navn» så der bruker jeg evt tusj. Men klistremerke på vaskelappen faller så og si aldri av.

samme her. Har 3 barn og merket en del tøy (og vasket en del tøy) og klistrelappene sitter som støpt.
 
Jeg har nettopp kjøpt meg ett stempel, så er spent på hvordan det ser ut etter at jeg har vasket klærne :hilarious:
 
Da har jeg fått sett hvordan stemplet ser ut etter 1 vask, og det ser likt ut som før :) Spørsmålet nå er hvor mange vask som går før det er borte :hilarious: Barnehageklærne brukes trossalt bare 1 dag før det må vaskes :hilarious:

Har det der kiddospace stemplet.
 
Da har jeg fått sett hvordan stemplet ser ut etter 1 vask, og det ser likt ut som før :) Spørsmålet nå er hvor mange vask som går før det er borte :hilarious: Barnehageklærne brukes trossalt bare 1 dag før det må vaskes :hilarious:

Har det der kiddospace stemplet.
Så bra og spennende å høre. Men stempelet vil uansett være mindre 9roboe å fornye enn lappene som krøller seg og stikker avgårde i vaskemaskin og trommel.
 
Back
Topp