Babyx7 Forumet er livet 13 Mar 2008 #1 Hvor kan jeg bestille det? Er det nok å skrive etternavnet vårt, og et telefonnummer? Er ikke flere her som har samme etternavn.
Hvor kan jeg bestille det? Er det nok å skrive etternavnet vårt, og et telefonnummer? Er ikke flere her som har samme etternavn.
Dollface Forumet er livet VIP 13 Mar 2008 #2 anbefaler tekstiltusj.. har bare skrevet initialene hans jeg..
Sico Betatt av forumet 13 Mar 2008 #3 http://www.navnelapper.no/navnelapper.no/ Her kan du bestille navnelapper til klær og leker......
Babyx7 Forumet er livet 13 Mar 2008 #4 kan vel bare bruke det oxo, men har ingen en link til side hvor de selger slike navnelapper? Og merker dere alle klærne? Sokker oxo?
kan vel bare bruke det oxo, men har ingen en link til side hvor de selger slike navnelapper? Og merker dere alle klærne? Sokker oxo?
A aacinom Gift med forumet 13 Mar 2008 #5 www.markmaster.no har akkurat bestilt der :) Jeg skriver bare fornavn og etternavn på ungene også tlfnr mitt.
www.markmaster.no har akkurat bestilt der :) Jeg skriver bare fornavn og etternavn på ungene også tlfnr mitt.