Navnelapper til klær/utstyr

namba

Forumet er livet
Hvor bruker dere å bestille navnelapper? Er dere fornøyd?

Jeg har brukt å bestille Askeladden navnelapper, men jeg var uheldig første gang. andre gang var jeg fornøyd, men jeg synes det er så mange klistrelapper i forhold til det jeg trenger. Denne gangen har jeg bestilt strykelapper hos nordic print, så nå er jeg spent. [:)]

har vært fornøyd med askeladden sine, har denne gangen fått fra sabo.no (tror jeg det var). bruker klisterlapper og sylapper

Bestilte lapper fra flust.no denne gangen - og er godt fornøyd. Men jeg har kun bestilt klisterlappene - for jeg er så elendig på den der strykinga på alle klærne, så jeg har heller kjøpt meg en merkepenn som jeg skriver på de.

jeg bestiller fra askeladden eller navnelapp (det er samme firma) og har vært strålende fornøyd alle ganger (tror jeg har bestilt tre ganger). Bestiller bare strykelapper jeg, for klistrelapper går det lite av

Jeg har også bestilt av Askeladden. Gått mest i klistrelapper her, for det er så kjedelig å stryke[:-]

ORIGINAL: lenemor

jeg bestiller fra askeladden eller navnelapp (det er samme firma) og har vært strålende fornøyd alle ganger (tror jeg har bestilt tre ganger). Bestiller bare strykelapper jeg, for klistrelapper går det lite av

Får man bestilt bare strykelapper fra askeladden også? Jeg trodde de bare solgte blandapakker med 75 av hver jeg. Det var derfor jeg bestilte fra nordic print denne gangen, for klistrelapper har jeg sikkert i minst et par år til.

ORIGINAL: namba

ORIGINAL: lenemor

Får man bestilt bare strykelapper fra askeladden også? Jeg trodde de bare solgte blandapakker med 75 av hver jeg. Det var derfor jeg bestilte fra nordic print denne gangen, for klistrelapper har jeg sikkert i minst et par år til.

har kjøpt pakker med 200 strykelapper de siste gangene jeg, og ingen klistrelapper

*korreksjon - gikk inn på siden deres nå og fant dette: Velg mellom - 75 påstrykbare merkelapper og 75 klistremerker
- 120 påstrykbare merkelapper
- 180 klistremerker

Ok. Kjekt å vite. Takk for hjelpen, wikipedia.[:D]

Tror det er Askeladden vi har fra - må bestille mer da! Og da tar jeg kun klistremerker for det er bare de jeg gidder å bruke - også har jeg ikke opplevd at noen har falt av enda så de er gode [:D]

ORIGINAL: namba

Ok. Kjekt å vite. Takk for hjelpen, wikipedia.[:D]

wikipedia ja... den var god [:D]

Her har jeg alltid brukt fra askeladden og de har jeg vært fornøyd med[:D]

Har bare brukt Askeladden vi. Godt fornøyd er vi og [:D]
Bestilte klistermerker til oss voksne og forrige gang.
Skal merke DVD'er ol.

Jepp.....bruker bare merkepenn her jeg. Altfor lat til å stryke på klærne, hehe

bestilt fra askeladden. kjempefornøyd. men jeg stryker ikke på klærne.. har merkepenn............ [8D] så kjipt å stryke.. men jeg har merket slike hjemmelagde klær da.. strøket på.. [:)] ellers blir det stort sett brutk merkepenn her gitt.. men har brukt klistrelappene på matbokser, drikkeflaske, smokk (da hun brukte det i bhg)

Back
Topp