Navnelapper faller av. Tips? Hvilke like dere?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Jeg har strykelapper fra nordic print, Og klistrelapper fra askeladden. Særlig strykelappene fra nordic print faller av. Finner de i hopetall :oops: all den stryking for jeves. Tenkte i første vask av det var tilfeldig, men når samme hendte med klær fra runde 2 stryking ble jeg frustrert.
Også et par av klistrelappene fra askeladden har falt av, men har ikke brukt så mange av d ennå siden jeg trodde stryke var best

Er klistrelapper bedre enn strykelapper:scratch? Så for meg at strykelapper skulle sitte bedre på siden de ble smelta inn i klær.
Hvilke kapper bruker du? Hvem har du gode eller dårlige erfaringer med?

Vi har klistrelapper fra Nordicprint og de brukes på alt og detter ikke av:confused005? Jeg er veldig fornøyd med dem:)

Aldri opplevd at klistrelappene fra Askeladden faller av, selv etter mye bruk og vask. Jeg er veldig fornøyd med de. Kjenner noen som har opplevd at de faller av, de har henvendt seg til Askeladden og mottatt nye :)

Klistrelapper fra Askeladden, strykelapper fra Lappeliten. Veldig fornøyd med begge. :)

Bruker bare klistrelapper, har fra nordicprint og et par andre jeg ikke husker. Følger anvisningen når jeg tar på og aldri opplevd at noe detter av, hverken 40 eller 60-vask eller det som går i oppvaskmaskin. På klær som ikke har vaskelapper merker jeg med klestusj, sokker eksempelvis

Har bare brukt klistrelapper og opplever ikke at dem faller av.
Brukt Lappeliten og Askeladden

Jeg har prøvd litt forskjellig, men havnet på askeladden til slutt. Bruker kun klistremerker, og er veldig fornøyd med dem. Det er viktig å sette på lappen og la den være på i ett par døgn før vask slik at den får "satt seg", ellers faller den letter av.

Både strykelapper og klistrelapper fra Askeladden
Bare opplevd strykelappene faller av om jeg ikke har fått festet dem ordentlig.
Setter de på nyvaska klær så det er en stund til de går i vask.
Klistrelapper som brukes på klær føler jeg kun går på enkelte underlag eller vaskelappen, ikke rett på selve plagget

Har opplevd kun et par ganger at klistrelappene fra Askeladden har falt av, og det har vært på tykke ullsokker hvor de kanskje ikke har fått festet seg ordentlig

Vi bruker klistrelapper fra Askeladden, og har hatt de på alt fra merkelappene på klær, til rett på strikkatøy, sko og ting og tang, og har aldri opplevd at de har falt av :)

Bruker klistrelapper fra askeladden. Hvis jeg følger bruksanvisningen 100% så er det nesten umulig å få dem av. Har vel kanskje detti av ett merke siden vi begynte å bruke det.

Veldig fornøyd med Askeladden. Aldri falt av noen her og vi har brukt mange.

Ser ut som jeg bør bestille navnelapper fra Askeladden da, satt akkurat og tenkte at det må ordnes snart :D

Bruker bare klistrelapper fra Askeladden.
Ikke opplevd at de faller av.

Her sitter navnelappene fra Askeladden godt på det meste, men dårlig direkte på strikketøy. Det er egentlig ikke så rart. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten ellers :)

Back
Topp