Navnekombinasjon Hjelp?!

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Hei dere flotte damer :joyful: Jeg sliter litt med å finne navnekombinasjoner med navnet Wilma/Vilma. Jeg vil helst ha det som mellomnavn, men jeg klarer ikke finne noen kombinasjoner som funker :woot:

Noen som kan hjelpe?

Hei dere flotte damer :joyful: Jeg sliter litt med å finne navnekombinasjoner med navnet Wilma/Vilma. Jeg vil helst ha det som mellomnavn, men jeg klarer ikke finne noen kombinasjoner som funker :woot:

Noen som kan hjelpe?
Jeg finner bare på ting med vilma først :p
Vilma Victoria
Vilma Maria
Vilma alexsandra
:joyful:

Sniker fra juli. Den var vanskelig, men kanskje Anne Wilma? Ann Wilma?

Synes også det var enklere med Vilma/Wilma som første navn:p I mitt hode er Vilma et ganske "karakteristisk/selvstendig" navn, hvis det gir mening(?), så hvis det skal være mellomnavn ville jeg i det minste forsøkt å finne et litt 'light' førstenavn. Gjerne et som man oftest finner i dobbeltnavn, kanskje noe a-la:

Liv Vilma, Ann Vilma (som foreslått over her), Ida Vilma, Linn Vilma, May Vilma.. :happy:

Kan nok dessverre ikkje hjelpe stort, Vilma e nok helst ett navn som bør være fremst om da ikkje skal bli veldig tungt å sei.

Synes at navn som starter med vokal fungerer best som mellomnavn så støtter resten i at Vilma kanskje er best som fornavn.

Back
Topp