Navnekarusell

Lykke.

Forelsket i forumet
Nå som vi vet at det er en liten gutt som gjemmer seg i magen har vi beg å tenke på navn her i huset. Men å finne navn i denne jungelen er sannelig ikke enkelt, og spesielt når man jobber med barn i tillegg. Da er det mange navn som utgår av ulike årsaker ;-)

Om dere ville gi meg litt inspirasjon på veien så hadde det vært superdupert. Gi meg gjerne deres topp 3 favorittguttenavn! emoticon

Aksel
Isak
Aron 

Håkon,
Vegard
Marius Heter våre gutter.

Men jeg liker godt
Storm
Isak
Ådne
Tor
Emil

Siden jeg har på følelsen at det er en liten pike i magen min( UL i morgen, så får se om det stemmer:-0) så deler jeg de guttenavnene jeg liker best.

Casper
Cornelius
Christopher
Jakob
Thomas
Jonas
Christian
Ulrik
Dennis
Mathias
Preben (noe venninnene mine ikke skjønner da de mener det er klysete;))
Benjamin
Caspian
Matheo
+++

Synes guttenavn er SÅÅÅÅÅ mye lettere enn jentenavn=)

Synes brødrene mine har så fine navn, jeg:-) Anders, Johan og Torbjørn! Ellers liker jeg Lars og David. :-)

Sønnen vår skal hete Arne etter farfaren til samboeren min 

Har du noen i familien du kunne tenkt deg å kalle opp sønnen din etter kanskje? 

Ingen å kalle opp etter i familiene, ingen navn som faller i smak. Syns guttenavn er skikkelig vanskelig denne gangen. Sist var det lett som en plett :-)

Takker for tips :-)

Litt flere enn 3 :P

Endre
Thomas
Kristian
Andre
Julian
Even
Sigbjørn (kunne faktisk tenkt meg å brukt det, selv om min bror heter det) ;)

Vegard    
Bjørnar
Jostein
Vebjørn

Vi har en Jørgen. Synes Frikk er helt nydelig, men det ble nedstemt... Jacob Henrik Martin Fredrik Theo Jonas Mathias Petter

Dere er gode jente, takker igjen for inspirasjon. Fremdeles på jakt etter det perfekte guttenavnet ;-) Men noen navn er på blokken og under vurdering ;-)

William 
Alexander
Johannes
Julian
Elias
Charlie (veldig lyst til å kalle min, om det blir gutt)
Sebastian
Linus
Arius
Leonard 
Emilian
Lykke til!

Min gut heiter Magnus, og i tillegg til at me liker navnet er han oppkalt etter oldefaren sin.
Eg har ikkje begynt og tenke heilt på navn enda, men har alltid likt Brian, og det er heilt uaktuelt for mannen (derfor deler eg det).
Men det må uttales sånn som danskene gjer det og ikke engelsk (brIan ikkje braian)

Har også en gutt i magen<3 Spennende og vanskelig med navn... Spesielt når det er mange søsken som også vil være med å bestemme. Jeg  har kjempelyst på Kornelius, men det er nedstemt. Pappaen liker Rasmus, men det har ikke jeg så lyst på. Vi liker vel begge to Peder og Torjus! Storebrødrene vil ha Albert eller Felix. Theodor er også fint. Liker også Mika, Linus, Jonah, Joel, August ++ Lykke til dere også med navn<3<3 

Klem Blomma<3

FruAH skrev:
Vi har en Jørgen. Synes Frikk er helt nydelig, men det ble nedstemt... Jacob Henrik Martin Fredrik Theo Jonas Mathias Petter

Jeg er enig i at Frikk er nydelig, men jeg kunne aldri kalt barnet mitt det siden jeg vet det rimer på pi.....:-/

Back
Topp