navnehjelp?:)

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Har vært på oul i dag, og funnet ut at vi venter enda en gutt :) Har en liten rekke navn vi liker, men vaaanskelig å bestemme seg for et.. :p

Sebastian
Leon
Elias
Benjamin
Lukas

Hvilket syntes du er finest? Har du evt. forslag til andre navn som passer sammen med Theodor og Tobias? :)

Sebastian syns jeg er veldig fint :-)

Stemmer for Benjamin eller Sebastian! Evt Leander? Så kom jeg plutselig på Torben og Tristan, om man vil ha et til på T, mener jeg:) Eller dere kan være trendsettere og hente opp Tollef fra 40-50-tallet igjen!

Jeg liker veldig godt Leon og Benjamin :)

Gratulerer med guttebaby i magen :)

Av de navnene synes jeg Sebastian er finest, men alle var fine. :)

Har vært på oul i dag, og funnet ut at vi venter enda en gutt :) Har en liten rekke navn vi liker, men vaaanskelig å bestemme seg for et.. :p

Sebastian
Leon
Elias
Benjamin
Lukas

Hvilket syntes du er finest? Har du evt. forslag til andre navn som passer sammen med Theodor og Tobias? :)
Av de navna synes jeg Elias og lukas er finest :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer med gutten i magen :)
Synes Benjamin og Sebastian er nydelige navn.

Sander? (evnt Xander)

Gratulerer med gutten :-) Av de navnene syns jeg Sebastian, Benjamin og Lukas var finest :-)

Hmm.. Theodor, Tobias og... Torjus? Trym? Markus? Leander? Kasper/Casper?

Mange muligheter ;-)

jeg liker veldig godt Benjamin og Elias av de navnene :-) ellers liker jeg godt Julian, Jonas, Mathias, Aleksander... det var de jeg kom på nå, mener det er et par til, men sto litt stille akkurat nå hehe

Back
Topp