Navnehjelp

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Jeg har bladd og bladd i denne navneboka, men er nå helt blank for guttenavn.

Hvilket guttenavn passer sammen med Andreas, Joachim, Amalie og Helene??

Ja både Oliver og Håkon har vært på listene mine :p

Håkon er vel egentlig ikke aktuelt da det ikke er så praktisk å uttale på engelsk. Men er enik i at det er et fint navn.
Oliver funker jo på begge språkene, men vet ikke om mannen er så begeistret...
Snuppa likte hvertfall ikke Oliver....

Disse navnene står på lista i dette øyeblikket:

Oliver
Noah
Christopher

Uff det er vannskelig med disse navnene. Her kommer det til å ta tid før vi blir enig... Synes Noah er veldig fint. Ellers liker jeg
Theo,
Lukas (ja mange heter det men jeg synes det er fint :)
Niklas
Kasper/Casper
Leo

Typisk at eg får jente når eg hadde lett funnet meg et guttenavn der er vi mer enig... Vanskeligere å finne det perfekte jente navn :)

Theo og Lucas har også vært på lista.....
Men tatt bort, nå er de på lista igjen :p

Hadde det blitt jente hadde vi hatt navnet klart raskt tror jeg.
Vi var begge enige om Madelen helt fra starten når vi ble gravide, men han ble litt usikker på skrivemåte og uttale.
Er jo flere varianter ;)

Guttenavn synes jeg har vært vanskelig alle gangene, tror ikke jeg hadde noen jeg likte spesielt godt da jeg ventet jentene heller.....

Men vi finner vel ut av det tenker jeg, har noen uker på oss enda :)

Guttenavn er det STORE problemet vårt også.. Syns det er kjempe vanskelig :p
Men på min liste er Teodor og Niklas :)

Ja både Oliver og Håkon har vært på listene mine :p

Håkon er vel egentlig ikke aktuelt da det ikke er så praktisk å uttale på engelsk. Men er enik i at det er et fint navn.

Kremt, ja, altså jeg er jo en smule subjektiv her, men synes selv Haakon er veldig greit å uttale på engelsk :D og det er jo litt stas med norskt kongenavn ;).
Hilsen mammaen til en Haakon som opprinnelig var veldig opptatt av internasjonale navn....

Kremt, ja, altså jeg er jo en smule subjektiv her, men synes selv Haakon er veldig greit å uttale på engelsk :D og det er jo litt stas med norskt kongenavn ;).
Hilsen mammaen til en Haakon som opprinnelig var veldig opptatt av internasjonale navn....
Haakon er et veldig fint navn altså ;)
Men det er nok ikke helt det vi tenkte oss. men en vet aldri... mange måneder igjen, plutselig endrer vi mening :p

Back
Topp