Navnehjelp

selisa

Elsker forumet
Trenger litt navnehjelp:)

vil ha navn til lillegutten som står instil med søstrene! Han må også være oppkalt etter eldre familiemedlemmer!

storesøsterene heter Lilly Amanda og Maren Anndrea

aktuelle navn vi diskuterer er

Einar
Leander
Gustav
Albert ( gubben liker ikke det navnet)
Andor
Gunnar
William ( liker ikke leg så godt)
Arne

lillegutt skal ha to navn så sett sammen å kom med forslag!

Det er det vi har tenkt mest på, men vil gjerne ha flere forslag:)

Må begge navnene være fra lista? Av de du har er det bare Leander som høres ut som et typisk mellomnavn i mine ører.
Foreslår Gustav Leander, men hvis du kan gå litt bort fra lista di synes jeg Gustav Aleksander er finere. Og da får alle tre mellomnavn på A. :)

Likte det navnet også, men min lillebror heter Alexander! Syns kanskje det er litt for nært i slekta:) men det er notert:)

Leander Andor?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Gustav Leander har vært i mine tanker, men vet ikke helt hva gubben syns om det. Leander andor blir litt tungt, men å snu det var jo ikke så ille, andor Leander! Må vist notere ned å sette igang diskusjonen i morgen:) ser jo ut som Leander kommer til å bli brukt:) men man vet aldri:)

Vi dere ha to navn? Jeg synes Leander er et nydelig navn :) Einar Leander var fint, selv om jeg hadde valgt Leander som 1. navn, :)

Ja vi har to navn hele gjengen så det må vi nesten ha på lillegutten også:) Leander liker vi godt begge to, men det var jo det navnet vi skulle ha sammen med dette! Men ingenting er jo bestemt så det kan fort endre seg:)

Back
Topp