Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei, jeg vil finne et navn før fødsel, er i uke 30 så har jo litt tid:) vår eldste heter alexander og vi venter en gutt til, noen forslag som passer til alexander?
Jeg har jo en Michael og en Alexander....
Vi har et veldig "russisk" etternavn,som gjorde at det var naturlig å velge fornavn som passet. (I tillegg het svigerfar Michael,og min bror har et navn som er en variant av Alexander.)
masse fine navn her, de havner på lista:) hva synes dere om lucas? jeg synes det er fint, men føler det er mange som har det navnet?
mannen min vil ha loke! men det synes jeg ikke er noe fint, synes dere?
Syns både Loke og Lucas er fine navn jeg. Tenker på den nydeligste lille gutten med brune øyne, brunt hår og gyllen i huda når jeg tenker på Loke. En jeg passet når han var liten.
Vi skulle ha lucas hvis jentene hadde blitt gutt, men jeg ville gjerne ha Loke også jeg da! Det fine med Loke er jo at det er mindre brukt hvis du bryr deg om det ;o)
Hmm, altså guttene mine heter Leon Alexander og Felix Rafael... synes at det passer godt sammen... Og så likte jeg Lucas veldig, hvis det ikke hadde vært DET poppis-navnet fortiden hadde en av guttene nok blitt en Lukas... :-)
hehe kanskje ikke så rart, men jeg hadde aldri hørt navnet før, så sikkert derfor. liker navnet veldig godt, fant ut at det er mye mere vanlig enn jeg trodde:)