Navnehjelp

¤BabySunshine¤

Flørter med forumet
Ja da er vi i gang med å tråle den evige navnejungelen.. Vi venter mest sannsynlig en gutt og vil egentlig ha et navn som er litt spesielt samt ikke blir helt teit på engelsk.. De to navnene jeg foreløpig har på lista mi er Noel og Gabriel men trenger flere.. Help anyone??

Spennende!

Dominic, Jack ,Sebastian, Adrian, Leon , Steffen, Eric, Thomas, isac/sac

Kanskje ikke så mange spesielle der, men
Lykke til =)

msImp skrev:
Spennende!

Dominic, Jack ,Sebastian, Adrian, Leon , Steffen, Eric, Thomas, isac/sac

Kanskje ikke så mange spesielle der, men
Lykke til =)

Flere fine navn der, et par av de er allere i bruk av andre i familien. Like Isak/Isac litt men vet ikke om det er skøyter det jeg leter etter, må tygge litt på det..

Jeg liker Liam, theo, milian og adrian av guttenavn

#2 skrev:
Jeg liker Liam, theo, milian og adrian av guttenavn

Lian og Theo synes jeg var fine :-)

Ingen som slår Gabriel og Noel enda men mange bra forslag :) :)

eg syns william e veldig fint.. det ska me ha hvis d e gutt... For meg e d og viktig at det ska kunnes uttales greit på engelsk...

Nå ser det ut som at vi venter ei lita tulle.

Men hadde det vært en gutt så skulle han hete Storm.

Bryr meg fint lite om hvordan det er å uttale på engelsk når vi velger navn.
Vi bor i Norge..å jeg liker norske særegne navn.

Camilla-arriane skrev:

Heldigvis er det valgfrihet. Vi har bodd noen år i utlandet og mitt navn er ikke spesielt egnet for det. Derfor synes jeg det er viktig at mine barn får navn de skal slippe å slite med å uttale og få andre til å forstå dersom de en gang velger å studere/ jobbe i utlandet.

¤BabySunshine¤ skrev:

Camilla-arriane skrev:

Heldigvis er det valgfrihet. Vi har bodd noen år i utlandet og mitt navn er ikke spesielt egnet for det. Derfor synes jeg det er viktig at mine barn får navn de skal slippe å slite med å uttale og få andre til å forstå dersom de en gang velger å studere/ jobbe i utlandet.

Sier ikke noe på det =)

Når jeg skulle døpes..fikk ikke mamma lov til å bare kalle meg Arriane, di mente at jeg ville bli mobbet i senere alder..så det ble camilla i tillegg etter jordmoren min.
Har aldri noen gang hatt det vanskelig med Arriane

Har ikke noe problemer med engelske navn
Poenget var det at jeg synes en skal være stolt av navnet sitt uansett... ikke noe å være flau over..bare gøy og stas med litt særegenhet..sønnen vår heter Trym <3

hos oss blir det vel uansett ikke verre med navnet.. Da vi heter Aas til etternavn
Og det er jo virkelig fint på engelsk...

Back
Topp