Navnehjelp!

Mjølkesjokolade

Gift med forumet
Venter nr 3 og er allerede no på jakt etter guttenavn og jentenavn. 
Kommende storesøsken heiter Elias og Emma.

Har tenkt litt på Sofia om det blir ei jente. Vil ikkje ha eit navn på E denne gangen da det ikkje er samme far som til dei 2 andre..

Sofia passet veldig godt ilag med di andre då, og er et fint navn :)

sofia er kjempe fint :)

Det var jo et veldig fint navn da:)  Jeg tenker utrolig mye på navn og vet det finnes så mange fine navn.  Vil gjerne ha et dobbelt navn da siden både jeg og faren til barnet har dobbelt navn. Vet jo ikke kjønnet enda; men har begynt å tenke på jentenavn en del da, sikkert fordi jeg er jente selv. Jeg liker navn som Lone, Lovise, Nora, Amalie, Amanda. Syns det er litt vanskelig å sette sammen noen av disse til et dobbelt navn. Da må det i såfall bli fornavn og mellom navn. 

Lone Lovise? Høres det rart ut? Nora Lovise? Syns det høres så tungvint ut...Noen tips?

Til en gutt kan jeg tenke meg navn som enten Rein, Storm. Har ikke snakket så mye om det enda. 

Det er veldig fint med to fornavn! Jeg har det selv og er veldig fornøyd med det.
Jeg synes du allerede har noen fine idèer til navn selv, så jeg håper du klarer å utvikle tankene og finne et som passer bra. Lykke til! :)

Sofia er nydelig.
Hadde valgt det selv om ikke 2 jeg kjenner godt har det på sine jenter som begge blir født i år.

Back
Topp