navnehjelp! :p

Frøbert2016<3

Elsker forumet
Jeg ELSKER navnet Enya til jente. Jeg VIL ha navnet Enya!
Men mannen er skeptisk! :(

MEN! Hvis jeg finner et dobbeltnavn, som passer til Enya, så kan jeg få det igjennom! Jeg foreslo Enya Isabell i dag. Det ble nedstemt. Og nå er hjernen min blank! (for jeg var SÅ innstilt på at det skulle gå bra! :p)

Hva passer med Enya? Jeg vil helst ha Enya først, men ikke noe krav :) Alle forslag tas imot med STOOORT takk!!
 
Enya er så fint! Venninna mi har ei frøken som heter India også. Utrolig fint.

Kan ikke hjelpe deg så mye mer enn at jeg støtter valget :hilarious:
 
Det blir fint :)

Jeg har det akkurat sånn med Edel! Han kjenner ei han ikke liker som heter det. Men har ikke tenkt på det med dobbeltnavn. Har mest lyst på bare ett. Mannen har jo dobbelt etternavn. Men mulig barnet bare får mitt, vi har ikke bestemt oss. Er ikke gift heller.

Dette er gøy! Mulig det er mange uaktuelle på denne lista, men de kan jo kanskje sette i gang andre ideer?

Enya Marie eller Maria
Enya Leona
Enya Olin eller Oline
Enya Josefine
Enya Katrine, Karina e.l.
Enya Sofie
Enya Beate
Enya Marlene
Enya Georgina
Enya Viktoria
Enya Petrine
Enya Viola
 
Fint navn:) synes det passer med de fleste vanlige navn jeg. Enya kristine, enya elisabeth, enya marita. Ikke i det kreative hjørnet nå hehe, men synes det passer sammen med alle jentenavn jeg tenker på!:p
 
tusen takk for så mange fine forslag <3 jeg skriver de opp, så skal mannen få lov til å krysse ut og ringe rundt de han liker og ikke liker *hihi* <3
 
Så fint!!! Jeg elsker navnet! Håper du får det gjennom!
tusen takk :D
Han har sittet og "smakt litt" på Enya Mari og Enya Victoria. Siden jeg heter Veronica selv, syns jeg Victoria blir VELDIG likt meg selv... men dersom han liker det best, så får han den igjennom, så lenge jeg får Enya! :p
 
Back
Topp