navneforslagstråd

back to basic

Forumet er livet
VIP
jeg slenger bare ut i vilden sky en tråd om navne forslag...

jeg selv har funnet mange dobbelt navn pga at vi vil kalle våre opp etter to stk fra hver familie...

så her er mine jente navn:

Marita-Oline

Ingeborg-Cecilie

Sigrid-Karoline

og her er mine gutte navn:

Halvor Torgil

Jakcob Milkkel

Ingvald Johannes

Frithjof Elias

ORIGINAL: turteldue

jeg slenger bare ut i vilden sky en tråd om navne forslag...

jeg selv har funnet mange dobbelt navn pga at vi vil kalle våre opp etter to stk fra hver familie...

så her er mine jente navn:

Marita-Oline

Ingeborg-Cecilie

Sigrid-Karoline

og her er mine gutte navn:

Halvor Torgil

Jakcob Milkkel

Ingvald Johannes

Frithjof Elias

Jeg synes de fleste navnene her var kjemefine, MEN hver for seg... [8|]

Hva syntes dere om navnet Torbjørn? Jeg kjenner jeg selv må smake på navnet litt. Sambo vil gjerne ha ett familienavn og ett sterkt navn hvis det blir gutt..

ORIGINAL: happymum83

jeg er elendig på å finne på navn[8D]
så er glad vi har navn klare[:D]
her blir det enten Leander eller Aneah[:)]

ååh jeg hadde faktisk og tenkt på det guttenavnet for jeg syns det var så fint, men min bambo liker det desverre ikke Så jeg er vedlig spent på hva vårt barn egentlig kommer til å hete, for vi blir jo bare ikke enig[8D][8D]

Vi har tenkt på navn og det første navnet vi kom på var et jentenavn. Mannen min sier hele tiden hvordan går det med Thea der inne for han vet at jeg vil ha en jente. Jeg sa vi også må finne på et guttenavn. I går kikket jeg i et blad og fant navnet Noah, Det er og ganske fint. Så kanskje det blir Thea eller Noah:)

synes du har kjempeflotte navn på lista di!

Hvis det blir en jente her skal hun heter Frøydis.
Guttenavn har vi ikke klart enda, synes det er vanskelig. Min favorit er Torbjørn men mannen er ikke helt overbevist siden noen venner av familien har en gutt som heter det. Men det er folk vi har ikke så mye kontakt med og den gutten er allerede stor.

Back
Topp