Navneforslag?

Calevi

Blir kjent med forumet
Trenger gode forslag til tvillinggutta... navnene må kunne brukes (altså uttales tilnærmet likt) på engelsk og norsk, og så har vi litt lyst til at forbokstaven skal være lik.. men ingen "must" altså... forslag - noen?

markus og mattias?

Pål og Patrick

Liker veldig godt Markus jeg også, kanskje Marcus enda bedre... Når det gjelder Mattias er det faktisk i familien min, men jeg og samboer (han er brite) uttaler det totalt forskjellig. Jeg sier MattIas mens han sier MathAIas. Jentene våre har navn som uttales likt, derfor vil vi gjerne ha det nå også. Men likte veldig godt forslaget!!! [:D]
Flere???
Har tenkt på Marcus og Lucas - men det blir liksom VEEEEEELDIG mye bibel inni der da. Og ingen av oss er spesielt troende heller...[;)]

ORIGINAL: tvilling38

Pål og Patrick

Hehehe...tøffe navn, men sambo får ikke tunga rundt verken å eller ø
Patrick er kult, spesielt siden sambo er fra Irland [:)]

Hvis dere begge liker navnet Marcus, går det kansje sammen med Martin?

Paul på engelsk uttales jo som norsk Pål, da?

Kanskje jeg kommer på noen forslag bare jeg får tenkt meg om litt [8|]

Hva med :
Patrick og Phillip. (Uttales med forskjellig forbokstav)
Christian og Christoffer/Christopher
Aleksander og Arthur
Marcus og Michael

Jeg syntes og at William er et veldig fint navn,men er ikke så mange andre navn med samme bokstav

Første jeg også tenkte på var Marcus og Mathias, selv er Mathias veldig hot hos min kjære for tiden, men jeg vil ha Rasmus....så kanskje Robert, Roger, Raymond, Ralph...ok ikke min favoritt...[:D]

Tror det er enklere når man kun skal ha 1.....eller..... så kan jo du bestemme til den først som kommer ut og pappa til den siste?

Massevis av gode forslag jeg

Nå har vi funnet navn til førstemann - det blir Zack (pappaens avdøde bestekamerats navn) - så nå ligger utfordringen i å finne navn nr 2 på Z... kanskje Zebastian?[:D]

Zander [:)]

ORIGINAL: Calevi

ORIGINAL: tvilling38

Pål og Patrick

Hehehe...tøffe navn, men sambo får ikke tunga rundt verken å eller ø
Patrick er kult, spesielt siden sambo er fra Irland [:)]

Foreslo Pål da nevøen min heter det og mamman hans er fra Brighton. De måtte også ha navn som kunne uttales på begge språk og valgte Pål med å da det ville bli likt hos begge besteforeldrepar. Hadde de valgt Paal ville uttalen ha blitt helt forskjellig.

Lykke til med navnevalget.

Angus er et stilig irsk navn da og som også har lik uttale på begge språk, men kommer ikke på et annet guttenavn på a som klinger litt i samme stil.

Back
Topp