Navneforslag?

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Er kanskje litt tidlig, men jeg har allerede en liste med alternative navn til mageklumpen :-)

Del gjerne dine forslag så andre kan bli inspirert:-)

Her er min liste!

Gutt:
Christian
Jonas
Andreas
Martin
Adrian
Johan
Johannes
Henning
Eskil

Jente:
Ellinor
Amalie
Aurora
Arya
Ava
Jessica
Louise
Laurine
Iris

Jeg har tenkt på hva som passer til etternavnene våres, og noen er familienavn som jeg kanskje har lyst til å bringe videre :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er litt sær og holder navnene "mine" litt for meg selv enda. Men navn jeg liker og ikke skal bruke er

Tiril
Mona
Lilly/Lillie
Lisa
Miriam
Tuva

Birk
Balder
Odin
William
Trym

-Taster fra appen-

Jeg er også litt sær sånnsett så jeg kniper igjen på de jeg vurderer :-) men min første sønn heter Troy å jeg tror ikke jeg finner et guttenavn jeg selv mener er like bra hehe.
Hvis det blir gutt denne gangen ville jeg helst han skulle hete David, men det likte ikke mannen i det hele tatt så det gikk ikke.
Andre guttenavn jeg liker er Lukas , Aron , Dennis , Kristoffer , Karsten

Vi har snakka mye om navn.. men alle jeg liker, liker ikke kjæresten. Men de få vi har er
Gutt:
Henrik
Anakin

Jente:
Ida

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gia Cecilie

Arne Johan

Har bestemt oss for å kalle opp, så navnevalg blir ganske enkelt.. :) Et navn frå kvar av våre familiar.

Vi har bare jentenavnet klart; Gyda Sopfie <3
Har satt foten ned for norrønt navn og helst på G, og mannen sa seg helt enig :D

Vi har jentenavnet klart som er Mina. Blir det to jenter( fikk satt inn to, så det er faktisk mulig) vil jeg at den andre skal hete Melissa.

Guttenavn er det værre med, vi blir ikke enige. Han liker nesten ingen av navnene jeg liker. Men jeg har Fredrik og Adrian på lista av de navnene jeg liker godt.

Har funnet ut at hvis det blir jente, skal hun hete Tiril, blir det gutt, har vi ikke peiling :) Må bli noe på T. Siden sønnen vår fra før heter Tobias, og vil at barna skal ha samme forbokstav :)

Vi er usikre men har hittil gutt: Johan. Jente: Fie. Mille.
Samboern er dansk så er fint å finne noe som passer på begge språk :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har jentenavn, men guttenavn er vanskelig synes jeg...

Eg hadde jentenavnet klart allerede som jentunge, nemlig Ronja. Mannen prøvde lenge å protestera, men blei enige 4 daga før ho blei født :P
Denne gongen e me ikkje begynt diskusjonen endå.
Men sist så hadde me Magnus og Emilian, men Magnus blei droppa si da va så enormt mange så fekk da navnet rundt oss.
E i grunnen ganske blank på navn no, men like godt Lilly :)

Back
Topp