Navneforslag

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Vi har ikke navn enda, og syns det er såå vanskelig med guttenavn .. Er det noen som har lyst å komme med forslag!? Navn jeg liker (slik at dere ser hvilken gate vi er i) er; (men ingen av disse som "roper" ut til meg)
Filip
Fabian
Bastian
Preben
Herman
Mats

casper
pelle
ludvik
lukas

Vet ikke om det var i din gate? :) Lykke til. btw sniker

Vi har tenkt litt på Bendik. Det er kanskje litt i din "gate"? :) Jeg synes det er veldig fint, og ikke "for vanlig", -men det "roper" ikke ut til meg ;) Dessverre.

Liker begge, men Mathias er ALTfor mye brukt her hvor jeg bor, så da blir det uaktuelt for meg, men Jakob kan jeg notere meg! Takk!

Vi har tenkt litt på Bendik. Det er kanskje litt i din "gate"? :) Jeg synes det er veldig fint, og ikke "for vanlig", -men det "roper" ikke ut til meg ;) Dessverre.
Det var i min gate, men unnlater å notere det ned .. Følte ikke noe ekstra med det .. Men tusen takk for engasjement! ;)

Bare hyggelig :D
Matias er mye brukt ja :/ Marius er også fint, eller Markus :)
Helt enig! Kjempeskjønne navn, men for mye brukt.. Vil ha "vanlig" navn da, men vil ikke at flere (bor på liten plass) en et par andre barn, helst ingen, skal hete det samme .. Så om jeg kan unngå det (klarte det med jenta mi) så vil jeg gjerne det .. ;)

Ser vi har veldig lik smak når det kommer til guttenavn, har en Sebastian og vurderer Filip og Mathias nå (hvis neste er en gutt..). Jeg liker Didrik og Jonas, og smaker litt på Herman om dagen ;)

liker Sebastian og Teodor, men begge de to har ei venninne på begge guttene....
Benjamin
Liam

Ja guttenavn er skikkelig vanskelig! Sliter med å finne et selv, så følger med her. Men kan jo alltids komme med forslag til andre, hehe ;) (mulig noen allerede er nevnt da).

Mattis
Aslak
Ivo
Vemund
Vebjørn
Arthur
Viljar
Yngve
Steinar
Ove

Ser vi har veldig lik smak når det kommer til guttenavn, har en Sebastian og vurderer Filip og Mathias nå (hvis neste er en gutt..). Jeg liker Didrik og Jonas, og smaker litt på Herman om dagen ;)
Herman er vel favoritt her, blant de du venner der, Sebastian er også veeeldig fint! Bra valg! Lykke til med neste ;)

liker Sebastian og Teodor, men begge de to har ei venninne på begge guttene....
Benjamin
Liam
Simpelthen elsker Liam! Jeg hadde det ved forrige, men da ble det jente, etter det ble en gutt født i nabolaget her med det navnet, men kanskje jeg ikke skal bry meg så mye om det, han er jo 4 år eldre .. ;)

Herman er et fint navn, men jeg kunne ikke brukt det selv da jeg forbinder det med noe jeg helst ikke vil tenke på når jeg ser på sønnen min :p

Kjenner en kjekk gutt på 21 som heter det da :D

Ellers:

Vetle
Eskil
Mikkel
Jørgen

Back
Topp