navneforslag??

stinee91

Andre møte med forumet
hei:)
vi venter vårt første barn og fikk vite på ultralyd at det er en gutt,men vi sliter litt med
å finne guttenavn som ikke allerede er i den nærmeste kretsen vår.
så jeg lurer på om dere har noen forslag?

Vi sleit med jentenavn,så det vi gjorde var å skrive alle navnene hver av oss likte i ei bok. Så kikket vi i boka hver for oss,og strøyk over de navnene vi IKKE ville ha. Etter mange runder for å finne navn,og det har tatt tid fra vi mistet i fjor og til september i år, så fant vi en sammensetning som vi begge likte. Det som utløste det,var da søsteren hans spurte om jeg ikke hadde et navn jeg likte fra jeg var liten. Så dere kan jo tenke tilbake til dere var små og se om dere finner navn dere likte da som dere kanskje liker i dag.

Eller så kan dere se om det er noen fine navn i begges familier som dere liker,fra gammelt av. Kanskje dere til og med finner det samme navnet i begges familie;)

Hvilke type navn liker dere da? På lista vår sto David og Fabian.

Skulle gjerne ha hjulpet deg, men sliter med samme problem selv!

Her blir det nok mest sannsynlig en Jonatan og ellers har vi Julian fra før :) Syns det er de fineste guttenavnene :)

Gutten min heter Jonathan. Men det er jo enklere å hjelpe deg hvis du sier hvilke navn er er i nærmeste krets?

Oliver

Kristian

Henrik

Lukas

Ludvig

Tobias

Olivius

Benjamin, Kevin, Emrik, Emilian, Mateo, Didrik :)

Så bra! Jeg var ikke til noe hjelp..har bare hatt jentenavn i skallen, og når jeg prøvde å gå inn her å svare, kom jeg ikke på et eneste navn..så da måtte jeg bare avbryte å gå ut igjen..

stinee91 skrev:
takk for alle fine forslag:)

tror vi har klart å runde av til tre navn nå:)

Vil du dele hvilke navn dere har bestemt dere for? =)

Leon, Ulrik, Chrisander, Samuel, Maximillian, Embrik.

Vi sliter med det sammen. Men vi har en gutt fra før som heter Thomas.
Og vi vingler mellom Aleksander, Kristian, Johannes, Daniel og Marius..

Back
Topp