Navneforslag!!

Bagera

Glad i forumet
Vi har ENDELIG bestemt navn:)) prinsessen vår skal hete Ylva. Men, jeg vil at hun skal ha et mellomnavn, og blir ikke enig med meg selv. Noen forslag?? Storesøster heter Tiril Sofie, så Sofie/Sofia er jo utelukket...

så fint navn! 

hmm, hva med ylva manuela? ylva amanda? ylva serena?

er ikke så flink med norske navn jeg dessverre, men liker manuela godt da ;) 

Så fine navn! :-) Tiril var mitt førstevalg på jenta vår, men mannen var ikke enig, så det ble noe helt annet. Over til forslag:

Ylva Marie
Ylva Natalie
Ylva Katrine
Ylva Celine
Ylva Therese
Ylva Karine

Hestejenta skrev:
Så fine navn! :-) Tiril var mitt førstevalg på jenta vår, men mannen var ikke enig, så det ble noe helt annet. Over til forslag:

Ylva Marie
Ylva Natalie
Ylva Katrine
Ylva Celine
Ylva Therese
Ylva Karine

det passet kjempe fint sammen! 

Ylva Mathea

Ylva Marie

Ylva Johanne

Ylva Emilie

Ylva Lovise
Ylva Johanne

Liker Lovise så godt som mellomnavn :-)

Å Ylva er jo kjempe skjønt navn :)

Hmmmmm, mine forslag er Elise, Aurora,... ja det var det. Kommer ikke på flere. Eller syns faktisk det mellomnavnet vi skal ha til vår kunne passet også. Cèlin :)

Ylva Celine er veldig fint:)) Louise liker jeg også veldig godt, men kjenner en annen baby som heter det... Ylva Celine og Tiril Sofie passer fint sammen også.. Da gjenstår det bare å overtale pappaen!! (vi har stått veldig fast denne gangen, først var det Lydia, helt til jeg kom på at det rimer på en sykdom man kan få nedentil, så Amanda, som jeg aldri ble helt fortrolig med.. I desperasjonen var det noen som foreslo Siril Tofie;) Tusen takk for mange fine forslag:)

Jeg sniker meg inn fra november jeg :) 
jeg synes Ylva Elida klinget bra :D 

Så fint navn :)

Jeg foreslår:
Ylva Kristin
Ylva Marie
Ylva Josefine

Er også svak for Ylva Manuela og Ylva Elida :)

Ei venninne av meg har Ylva Madelen på jenta si .....syns d er knall fint :):)
Ellers syns også jeg at Ylva Celine var veldig fint :)

Bagera skrev:
Ylva Celine er veldig fint:)) Louise liker jeg også veldig godt, men kjenner en annen baby som heter det... Ylva Celine og Tiril Sofie passer fint sammen også.. Da gjenstår det bare å overtale pappaen!! (vi har stått veldig fast denne gangen, først var det Lydia, helt til jeg kom på at det rimer på en sykdom man kan få nedentil, så Amanda, som jeg aldri ble helt fortrolig med.. I desperasjonen var det noen som foreslo Siril Tofie;) Tusen takk for mange fine forslag:)

Så hyggelig å være til hjelp :-) Får håpe du får gjennomslag hos mannen nå da, vet av erfaring at det kan være en hard nøtt å knekke! ;-) Jeg synes også at de to navnene passer veldig fint sammen. :-)

sniker fra juni..
Ylva helene/helen er jo fint =) mange fine forslag her. 

Back
Topp