Navneforslag

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Lurte på om noen hadde lyst å skrive navn som di selv synes er pene, spesielle, vanlige, uvanlige! Ja, litt av hvert :-)
Kanskje det kan vere til inspirasjon for noen!

:-)

-jeg syntes av guttenavn at : Tristan,Sebbe,Ollie,Nicklay er fine navn.

Mens jentenavn så syntes jeg selvfølgelig at navnet jeg fint opp til datteren min er det fineste jentenavnet i verden <3 Men andre jente navn: Oleanne,Othilie,Elida,Lilly

Jeg liker også Tristan! Og, Caspian, Leonell, Wilmer osv
Av jentenamn liker jeg blandt annet: Linnea, Lotta, Jenny, Ada, Katharina

Dette er ikke av de navnene vi vurderer til vår lille skatt da vi ønsker å holde de for oss selv inntil videre.

Er nok mange som ikke vil "gi bort" navna de har tenkt og gi til sine søte små... men kanskje vi kan fortelle om andre navn som vi også liker :-)

Melvin, Liam, Albin, Aksel, Oskar, Heine, William, Linus, Magnus, Martinius

Othilie, Pauline, Kornelie, Mathilde, Ylva, Selma, Alma, Vilja (tror jeg skal ha Vilja dersom vi får jente) ;) Sofie, Madikken, Maja, Hedda, Anna, Ane...

Liam, Leander , Tristan,

Lilly, Liana, Sofia, så er jeg kanskje litt spess, men synest Veslemøy er nydelig, ... Men siden mannen min er utenlandsk får jeg nok ikke bruke det:)

Navn ja,denne navnejungelen er så stor. I og med at jeg gikk med følelsen av gutt i magen i starten hadde vi allerede funnet to guttenavn det sto om. Men så viste det seg at det var en prinsesse i magen. Å jentenavn syns jeg er vanskelig! Så jeg skal følge med her å se om dere kommer med noen gode forslag :-)

Leon selvfølgelig <3 , Liam, Trym, Silas, Abel, Isak, Birk, Balder, Anton, Tage, Storm, Brage, Aron, Theo.......

Ebba, Ylva, Alva, Anny, Lilly, Cornelia, Mali, Vilja, Nova, Olava, Alma, Elea, Tinke, Livia, Anya, Enya, Linde, Iris, Viola, Tilde, Iben, Leah, Adea, Ella......

Det er jo SÅÅÅÅ mange fine navn!!!!! <3

Guttenavn: Leander, Tobias, Patrik, Lucas og Martinius.. Jentenavn: Linnea så klart, Emine, Ine Sofie, Celine og Andrine.. Veeeldig lyst at lillesøster får navnet Emine.. Men kan fort komme opp ett nytt fint et, så venter litt med bestemmelser her i heimen:)

jeg var jo helt sikker på att jeg fik jente nå, som skulle hete Leah. Men det fikk jeg ikke så jeg trenger inspirasjon til guttenavn for jeg har ikke peiling på guttenavn.....

Leander er mitt favoritt guttenavn. Synes Max Emil er fint og.. Leon er og fint.. Jentenavn er det fineste det prinsesser vår får (men er hemmelig enn så lenge) men liker godt Tilla 

Synes det er vanskelig med navn. Har ingen navn som liksom popper opp jeg... Slet med guttenavn til lillegutt også, men da satte vi oss ned med navneboka hver for oss og skrev liste og sammenlignet. Da hadde vi ett likt navn, og det navnet fikk lillegutt. Men da hadde vi Håkon som andrevalg. Husker ikke de andre navnene faktisk. Vi må nok gjøre det samme nå, og se om vi ender opp med noe likt denne gangen også.

Amna, Amira, Amina, Dina og Yasmin liker jeg :) her blir det nok Amina når min mann får overtalt sin mor ;)

Alle disse navnene er arabiske da pga min mann :)

Sunshine2 skrev:
Guttenavn: Leander, Tobias, Patrik, Lucas og Martinius.. Jentenavn: Linnea så klart, Emine, Ine Sofie, Celine og Andrine.. Veeeldig lyst at lillesøster får navnet Emine.. Men kan fort komme opp ett nytt fint et, så venter litt med bestemmelser her i heimen:)

Lillesøster her i heimen heter Emine...veldig fornøyd med navnevalget:)

Jeg synes Maximillian er et fint navn :)
Vi skal ikke ha det da det ikke passert med de to andre, men liker navnet.
Emilian er og et fint navn :)

Simon, er jo kjempe fint ;-) Tengel, Lucas, Levi, Arian, Christian, Leon, Milian, 

Eline, Elise, Stella, Isabell, Athea, Elida, Lila, Selma, Arja, Nora

Huff jah, det er så mange fine navn! Så utrolig vanskelig dette... Følger med på tråden jeg også, Kanskje vi finner det som passer :-)

Back
Topp