Navneforslag?

HøstVinterMamma

Forumet er livet
VIP
Sitter og tenker litt på guttenavn [:)]

Men, syns det er vanskelig å finne dobbelnavn.

Liker feks:

Oliver
Jonathan

Men, så er det å finne noe som passer/klinger bra med en av de da... [:)]

Så, er det noen som har noen forslag?

Tobias og Christian  Sterke guttenavn som også passer på sterke menn [;)] + at de passer fint sammen. 

Synes begge navnene var vanskelig å sette noe bak.

Vi fant ikke noe som passet oliver. Men vi uttaler olliver da. Uttaler man oliiver så kan man ha Johan eller Andrè bak. Men synes ikke uttalen oliiver er så fin..

ORIGINAL: Markmusa

Tobias og Christian  Sterke guttenavn som også passer på sterke menn [;)] + at de passer fint sammen. 

Fine navn ja [:)] Men... Tobias heter sønnen til et søskenbarn, og Christian heter ene søskenbarnet mitt [:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Fine navn ja [:)] Men... Tobias heter sønnen til et søskenbarn, og Christian heter ene søskenbarnet mitt [:)]

Ja da ble det litt verre.... [;)] Men tok heller ikke den at du var ute etter et dobbeltnavn. hehe.. Tobias Christian eller Christian Tobias blir vel kanskje ikke så bra. Tenkte som søskennavn jeg da. [:D]

jeg og syns det er vanskelig å tenke på et framtidig guttenavn,men akuratt nå så liker jeg utrolig godt nathaniel da[:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Ja da ble det litt verre.... [;)] Men tok heller ikke den at du var ute etter et dobbeltnavn. hehe.. Tobias Christian eller Christian Tobias blir vel kanskje ikke så bra. Tenkte som søskennavn jeg da. [:D]

Har 3 jenter og vet ikke hva som skjuler seg i magen denne gangen. Så derfor leker jeg litt med guttenavn også, og vi vil ha dobbelnavn [:)]

Må nok holde meg unna de 2 navnene ja [:D]

Noen fler?

Tar gjerne i mot andre forslag enn de 2 navna som er nevnt [:)][:)]

liam oliver eller oliver liam
noah oliver eller oliver noah

nei vanskelig m bra dobbel navn her altså[:)]

Jonathan André?

Oliver André og for den saks skyld.

For å foreslå noe helt annet sier jeg Nils Jarle, Alf Jarle, Lars Sigurd, Sigurd Johannes og Odd Simon (kanskje ikke så bra i England men...[8D])....

Back
Topp