Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 ♡Novemberhjerter 2025♡ 30 Jun 2025 #1 Her kan dere pøse på med navn, jeg er sikkert ikke den eneste som trenger tips til navn, særlig guttenavn er vanskelig synes jeg
Her kan dere pøse på med navn, jeg er sikkert ikke den eneste som trenger tips til navn, særlig guttenavn er vanskelig synes jeg
Rorøvoveror Elsker forumet Sensommerskattene 2023 ♡Novemberhjerter 2025♡ 30 Jun 2025 #2 Siden jeg bare får gutter, så kan jeg lage en liste med fine jeg selv ikke får brukt: Oliver Adrian Edmund Einar Tobias Kasper Jakob Magnus Sondre Øyvind Eivind Aleksander Ivar
Siden jeg bare får gutter, så kan jeg lage en liste med fine jeg selv ikke får brukt: Oliver Adrian Edmund Einar Tobias Kasper Jakob Magnus Sondre Øyvind Eivind Aleksander Ivar
Kakaoo Elsker forumet Oktoberfruene 2018 ❤️Mailykke 2022❤️ Pumpkin Bumps 2025 ♡Novemberhjerter 2025♡ 30 Jun 2025 #3 Gutter: Matheo Noah Luka Theo Oliver Jenter: Emilia Olivia Amelia Elisa Emma
I Ingeborg♡ Forumet er livet ♡Novemberhjerter 2025♡ 30 Jun 2025 #4 Guttenavn: Iver Johannes Håvard Håkon Lukas Sverre Magnus Filip Jentenavn: Hannah Mia Silje Celine Vilje Vilde Kristine Pia Sophie
Guttenavn: Iver Johannes Håvard Håkon Lukas Sverre Magnus Filip Jentenavn: Hannah Mia Silje Celine Vilje Vilde Kristine Pia Sophie
Cowgirl Forumet er livet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 ♡Novemberhjerter 2025♡ 1 Jul 2025 #5 Gutt: Theodor Alexander Sander Alvin Henrik Jakob Isak Vidar Jente: Linn Mona Tomine Sara Sanna Susanne Kristin Olivia
Gutt: Theodor Alexander Sander Alvin Henrik Jakob Isak Vidar Jente: Linn Mona Tomine Sara Sanna Susanne Kristin Olivia