Navneforslag på 4 bokstaver

Septemberbaby2016

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei! Tar gjerne imot navneforslag til både jente og gutt på 4 bokstaver Helst ikke noe super gammelt norsk navn, eller noe "alle" heter..

Sniiker! Jeg har en del navn da jeg ønsket navn på fire bokstaver jeg også :)

Mina, Nina, Tuva, Thea, Ella, Elin, Anne, Anna, Line, Leah, Brit, Sara, Siri, Guro, Mari, Tora, Nora, Mona Tora, Tine/a, Vera, Tale, Mali, Mira, Luna, Lone, Lina, Live, Elsa, Else, Aina, Alis, Asta, Beth, Dina, Dora,Edel, Elly, Gerd, Gunn, Hege, Idun, Inga,Iren, Iris, Jane, Judy, June, Juni, Kaja, Kate, Kine, Lill, Linn, Lise/a, Maia, Mary, Maud, Rina, Rita, Rose, Runa, Ruth, Tone, Tove, Unni og Vivi

Olav, Knut, Erik, Paul, Trym, Mons, Finn, Bent, Mads, Birk, John, Hans, Nils, Liam, Leon, Theo, Loke, Emil, Even, Noah, Alex, Ravn, Ailo, Isak,Tore, Lars, Otto, Adam, Arne, Atle, Bror, Bård, Carl, Egil, Fred, Gard, Geir, Grim, Hauk, Ivar, Ivan, Iver, Jarl, Jens, Joar, Kent, Kurt, Kåre, Lage, Leif, Mads, Remi, Roar, Rune, Sean, Stig, Thor og Tony

Idar, Arve, Asle, Lars, Olai, Cato, John

Nemi, Emma

Denne var nyttig for meg også Her i familien har vi 4 bokst alle sammen, noe som er tilfelle med mine foreldre og min søster også, så ønsker å videreføre det. Mine favoritter er Erle og Iver. ❤️

Back
Topp