Navneforslag gutt?

3nydeligegutter

Glad i forumet
Vi sliter litt med å finne navn til minstemann. Han har 2 storebrødre som heter Lucas og Leo, så navnet må gå til de. Noen forslag? Helst ikke noe veldig populært navn, men heller ikke noe veldig sært noe... Vil heller ikke ha navn som begynner på L...

Jente eller gutt?

Linus
Markus

Leah
Linnea
Sofie

Liam
Loke
Lasse
Leander
Linus
Luka
Loyd

Sakarias
Storm
Ravn
Birk
Ailo
Odin

første som slo meg var Leander :)

Lucas, Leo og Leander
Lucas, Leo og Sander
Lucas, Leo og Andreas
Lucas, Leo og Lars

Svass skrev:
Emilian
Matheo
Frederik
Theo (-Theodor)
Leon
Liam
Marcus
Noah
Benjamin
Christopher
Conrad
Emanuel

Seriøst? Lucas, Leo og Leon?

Til HI: Hvis du vil ha et navn på L, så syns jeg kanskje Linus passer best til de navnene. Muligens poppis-navn, men det er jo Lucas også, og Leo er jo i høy fart på vei "opp der". Jeg syns i hvert fall de navnene passer godt sammen! :)

Mafiapus skrev:
Liam
Loke
Lasse
Leander
Linus
Luka
Loyd

Sakarias
Storm
Ravn
Birk
Ailo
Odin

Luka, Lucas og Leo???

Amorosa skrev:

Mafiapus skrev:
Liam
Loke
Lasse
Leander
Linus
Luka
Loyd

Sakarias
Storm
Ravn
Birk
Ailo
Odin

Luka, Lucas og Leo???

Jeg skrev bare en liste med navn som JEG liker.......betyr ikke at hun må ta noen av de eller at alle passer inn...

Mafiapus skrev:

Amorosa skrev:

Mafiapus skrev:
Liam
Loke
Lasse
Leander
Linus
Luka
Loyd

Sakarias
Storm
Ravn
Birk
Ailo
Odin

Luka, Lucas og Leo???

Jeg skrev bare en liste med navn som JEG liker.......betyr ikke at hun må ta noen av de eller at alle passer inn...

Men hun spør jo om navn som passer til de hun allerede har... Poenget med å poste en tråd faller jo litt bort hvis man ikke får svar på det man spør om!! ;)

Amorosa skrev:

Mafiapus skrev:

Amorosa skrev:

Mafiapus skrev:
Liam
Loke
Lasse
Leander
Linus
Luka
Loyd

Sakarias
Storm
Ravn
Birk
Ailo
Odin

Luka, Lucas og Leo???

Men hun spør jo om navn som passer til de hun allerede har... Poenget med å poste en tråd faller jo litt bort hvis man ikke får svar på det man spør om!! ;)

Selv om kanskje ikke akkurat det navnet passet inn så har jeg faktisk kommet med mange andre forslag som passer inn............men dere har tydligvis hengt dere sånn opp i det navnet at dere ikke legger merke til alle de andre..............siden det kommer en "inspirert" tråd ut av  det med det ene navnet......ja,ja....dere om det...

Amorosa skrev:

Svass skrev:
Emilian
Matheo
Frederik
Theo (-Theodor)
Leon
Liam
Marcus
Noah
Benjamin
Christopher
Conrad
Emanuel

Seriøst? Lucas, Leo og Leon?

Til HI: Hvis du vil ha et navn på L, så syns jeg kanskje Linus passer best til de navnene. Muligens poppis-navn, men det er jo Lucas også, og Leo er jo i høy fart på vei "opp der". Jeg syns i hvert fall de navnene passer godt sammen! :)

Var da veldig å du skulle henge deg opp i navnelistene vi kom med her.
Var jo bare forslag! Tenkte på navn jeg synes var fine, men......

Noen folk liker like navn, andre ikke. Sånn er det bare!

Jeg synes Peter er fint

Back
Topp