Navnefesten

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Da er invitasjonene sendt ut og folk har begynt å takke ja. Foreløpig blir vi 22 voksne og 5 barn/babyer. Venter svar fra 7 til, så vi kan bli ganske mange!
Det blir sikkert koselig da.
Festen skal være 8. juni.
Andre som har invitert eller?
 
Jepp, vi skal ha 22.juni og har nettopp levert ut invitasjoner. Vi skal bare ha ein feiring hjemme vi, hadde seremoni med Human-Etisk forbund med storesøster, men det passet ikke med datoene denne gangen.
 
Fortsatt veldig usikker, blir bare stress. Aner ikke hvor jeg skulle ha hat det og for å ikke snakke om kostnadene.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal ha dåp 22 juni. Mat og lokale i boks, innbydelsene er sendt ut. Dåpskjolen er sporet opp og må bare hentes. Faddere er i boks.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal ha dåp 15. juni. Har ikke sendt ut invitasjonene ennå, men de fleste vet jo når det er uansett... Men skal få fikset det i løpet av uken.
 
Skal ikke ha dåp før i begynnelsen av August, men jeg liker å være tidlig ute. Så jeg skal ringe å forhøre meg om lokale om mulige datoer i kirken i morra. Vil gjerne ha samme prest som sist. Og så er det greit for danskene å ha litt tid på seg til å planlegge turen opp hit. Faddere er spurt, og de (fikk gåsehud og) takket ja! :) Lurer på å bestille pynt, servietter etc fra ebay!
 
Tror vi skal ha navnefest en eller annen gang, men uten seremoni. Passer dårlig i sommer grunnet flytting til ny by, og vi to kommer fra hver vår kant av landet. Men vil gjerne at sønnen skal ha faddere selv om vi ikke har noe seremoni. Hvordan funker det? Er det bare å spørre ønskede faddere, eller må de registreres noe sted?
 
Ja :) Stokke tripp trapp med newborn, babybjørn bære sele, grøtskje i sølv med gravering, smykker, armbånd og penger til sparekonto :) Og hjemme hekla converse sko og hjemmesydd stelle veske <3
Mye fint;) Jeg sa til tanta mi at vi ønsker oss hjemmestrikka ting, håper vi ikke får så mange smykker!
 
Mye fint;) Jeg sa til tanta mi at vi ønsker oss hjemmestrikka ting, håper vi ikke får så mange smykker!
Ja, elsker hjemmelaga gaver. Har fått masse fint sydd og strikka. Fikk 1 armbånd 2 smykker og 1 liten bunadsølje. Akkurat passe. Kjekt å få noen dåpsgaver de kan ha lenge også :)
 
Ja, elsker hjemmelaga gaver. Har fått masse fint sydd og strikka. Fikk 1 armbånd 2 smykker og 1 liten bunadsølje. Akkurat passe. Kjekt å få noen dåpsgaver de kan ha lenge også :)
Fikk mail av tanta mi idag hvor hun sa at hun skal kjøpe fjellreven sekk og kusina mi kjøper Thorbjørn Egner servise. Hun ville passe på at vi ikke ønsket oss det av noen andre:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk mail av tanta mi idag hvor hun sa at hun skal kjøpe fjellreven sekk og kusina mi kjøper Thorbjørn Egner servise. Hun ville passe på at vi ikke ønsket oss det av noen andre:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Åh. det er fine gaver da! <3 er så masse skjønne ting man kan kjøpe til disse små <3
 
Endte opp med 25 voksne og 5 barn/babyer. Vi skal ha spekemat, og pappa sa han kanskje skal til sverige 17. mai for å handle:D Fint å få litt hjelp med å kjøpe inn mat så det ikke blir så dyrt for oss:)
 
Over 40 inviterte(begge har store familier; )- 27 september humanetisk seremoni og lokale er booket;)

Gleder oss;) og gleder meg å starte forberedelser, bordkort, mat kaker og pynt;)
 
Mannen har lyst til navnefest, men jeg har rett og slett ikke kapasitet til å planlegge....så da blir det vel ikke noe.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen har lyst til navnefest, men jeg har rett og slett ikke kapasitet til å planlegge....så da blir det vel ikke noe.


Sent from my iPhone using BV Forum
Er ikke for sent å ha det til høsten da, hvis du ikke orker nå. Her hjelper mamma og pappa meg litt med planleggingen, for jeg går litt i surr noen ganger;) Og sambo så klart:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp