Navnefest:)

Linenni

Flørter med forumet
Noen som skal ha/har hatt/har vært i navnefest?:)
Vi skal ha navnefest gjennom Human-Etisk forbund i slutten av august, og man bestemmer selv hva slags klesplagg man velger for baby, om man har en dåpskjole som er brukt i generasjoner, så står man fritt til å bruke den, f.eks... Blir nok ikke dåpskjole på oss, men hvor "jålete" bør kjolen til lillemor egentlig være? Jeg personlig er ikke fan av sånne tyll/silke/glitter&glam-prinsessekjoler, og heller ikke bunader/drakter, liker heller litt sånn "gammeldags" stil, blonder i bomullsstoff og litt sånn..æh, vanskelig å forklare!:p Men hva er liksom greit og ikke?
Tips tas imot med mange takk!;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Liker også bedre litt gammeldags, romantisk stil... Hva med noe som dette: ImageUploadedByBV Forum1405753600.071349.jpg
Matroskjole fra memini
ImageUploadedByBV Forum1405753621.552860.jpg
Lille lam
ImageUploadedByBV Forum1405753632.288699.jpg
Memini
ImageUploadedByBV Forum1405753644.123099.jpg
Lille lam

Noe sånt hadde jeg valgt tror jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg skal ha navnefest i slutten av august. Det blir bare et selskap med familie, ingen sermoni. Skal selv gå i vanlig pent. Jeg skal muligens, om hun ikke har vokst fra den innen da, ha denne enkle matroskjolen fra Lindex.

2014-07-19 21.13.57.jpg

Vi skal ha navnefest, uten seremoni! Bare feire at hun er her og har fått et navn! Jeg kommer til å ha på henne noe enkelt, men pyntet! Gjør ikke meg noe om det kommer fra h&m;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp