Navnefest

Kastela

Elsker forumet
August 2018
Heisann.

Da var navnefesten til Marcus overstått og filmen ble vist etter store tekniske problemer to dager før. :P

Han oppførte seg eksemplarisk og alle fikk hilse på. Mamma og pappa hadde virkelig stått på for at dette skulle bli en bra dag. Han fikk masse fine gaver og masse oppmerksomhet. var utslitt i to dager etterpå. ;)

Jeg lovte dere en film og for de som vil se: http://www.youtube.com/watch?v=mdJdC4dlj08
Enjoy.

Ellers har lille fått sin første tann og sine vaksiner på 5 mnd kontroll. Han veier nå 7535 g. :D
Til min store fortvilelse har han også begynt å snu seg om natta, og gjør det heeeeele tiden. vi prøvde å kjøpe sovepose men hjalp ikke mye. Det hjalp bare mot dyna. :P Noen tips? :P

så utrolig gøy film :-D så flinke dere er så får til slik..jeg er ikke så veldig teknisk :-P hihi... Kjempebra,gøy og ha sener sikkert :)

Har deserre ingen tips ang snuing om natta,men sider di ikke at når di klarer snu seg selv,så kan di ligge på magen!? ikke vet jeg,snuppa her er såvidt i nærheten av å snu seg :-P

Gratulere med vel overstått navnefest :-D

Så fin film :). Måtte le litt av bildet av deg fra jula hehe

Så koselig film!!! Det va nok veldig kjekt for gjestene!! Flinke de e!! Og søte lille gutten dekans!!

HelloKittyen skrev:
Så koselig film!!! Det va nok veldig kjekt for gjestene!! Flinke de e!! Og søte lille gutten dekans!!

Back
Topp